Problemer med Sagem MC932!
Fra : Jean Husted

Dato : 29-01-01 19:23

Hej Alle!!

Jeg har for ca. 6mdr. siden købt en Sagem MC932 hos Mobilix til min kæreste!
Nu er den gået i "sort" for 3.gang...

Så er det jeg tænkte på om man, så ikke kan forlange købet ophævet, da De jo
åbentbart ikke kan forbedre den defekt denne tlf. er født med?
Jeg vil jo bare bytte så jeg får en Nokia til min kæreste istedet for, jeg
betaler jo differencen!!
Kan man forlange det????

På forhånd tak for hjælpen
Jean Husted

Fra : Jim Tasteless

Dato : 29-01-01 21:43

Uhh, SAGEM er ellers en FED telefon... LOL,
Tror ikke du skal regne med de gidder at bytte for dig...
De er godt selv klar over at de telefoner sutter røv!