MS Windows
briani 27239
2 mus i windowsME
Fra : Søren Christensen

Dato : 21-03-02 21:15

Er der nogen der har erfaringer med at køre med 2 forskellige mus?

Fx. en alm. PS/2 mus og en mus der er tilsluttet via USB porten.

På bærbare computere kan man jo godt sætte en 'ekstern' mus til mens man
samtidig godt kan bruge den indbyggede 'pegemus'.

Tak for hjælpen/Håber at få nogle gode svar

Mvh. Søren

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 22:09

Søren Christensen skrev:

> Er der nogen der har erfaringer med at køre med 2 forskellige mus?
> Fx. en alm. PS/2 mus og en mus der er tilsluttet via USB porten.

Ja, det kører normalt uden problemer. På WinME kan jeg godt nok ikke
garantere noget, men på Win98SE, Win2000 og WinXP har jeg hidtil ikke
haft problemer med at køre med en mus koblet på PS/2 og en på USB på
samme tid.

Madsen.

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-03-02 22:44

> [...]
> garantere noget, men på Win98SE, Win2000 og WinXP har jeg hidtil ikke
> haft problemer med at køre med en mus koblet på PS/2 og en på USB på

Mange tak for det! Jeg tror jeg tager chancen med ME ellers er det vist også
på tide at skifte til XP

Mvh. Søren