MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP Home edition / ASUS V8200 Delux~
Fra : H.M.L.Nissen

Dato : 21-03-02 21:13

Hej Alle,

Jeg har netop købt en XP Home edition dansk version upgrade. Jeg er ejer af
en Compag Presario 5640 (Pentium II 400 MHz) og et Asus V8200 GForce3 De
Luxe-grafikkort. (Ja jeg ved det er at skyde gråspurve med kanoner)

Jeg har hidtil kørt smertefrit via Windows ME. Samtlige 3D-funktioner på
kortet (openGL-Direct 3D ect.) er efter opgradering (clean install) ude af
kraft og jeg HAR prøvet at finde nye IKKE-signerede drivere hos ASUS (Asus
V8200 Series v14.62-driver).

Ved installation af Win XP indentificerede XP kortet som et Gforce3-kort,
men fandt ressource-konflikt. Noget med AGP...... som jeg desværre har
forlist. Herefter prøvede jeg ovennævnte 14.62-driver med resultatet at::
Enheden kan ikke starte (Kode 10). / Denne enhed bruger ingen ressoucer, da
der er opstået en fejl.

Jeg er lidt lost - og har tæsket rundt i Microsofts Database uden held!

Måske kan gode hjerner i denne nyhedsgruppe hjælpe. Jeg prøver både i
"dk.edb.hardware.grafik" gruppen og i en XP-gruppe.

På forhånd tak for Jeres hjælp!

/H