Dragonrealms - Zone.com
Fra : Alrax

Dato : 21-03-02 19:20

Jeg spiller Dragronrealms på Zone.com

Mit problem er at når jeg har indstallret det en gang og fået en
subscription...så ligger den &"%%# en cooki eller noget ind som registrer at
jeg har fået en sub...nogle der ved hvad det er den ligger ind eller hvad
man kan gøre for at den ik kan finde ud af det??

Alrax

Fra : Dopedog KDC

Dato : 21-03-02 23:48

Godt at se du fulgte mit råd om at komme herind :)

Mit GÆT er at det den ligger ind MÅSKE er for at checke om du spiller med ..
en ulovlig version af spillet... det er dog ikke så sikkert alligevel idet
det vist er ulovligt (?) men er du bange for der er virus i det eller noget
da?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Alrax

Dato : 22-03-02 11:28

Nope, det er ik det, men jeg kan spille 1 månede gratis.

Når jeg så prøver at lave en subscription igen..har det lagt en fil ind, jeg
ved den ligger på min for hvis jeg formatere harddisken kan jeg spille igen,
det er bare at hvsi jeg kan finde den fil kan jeg tage røven på
MSN....giggle og spille alt jeg har lyst til, men det kan jo også være at
det er noget i reg.basen jeg vil lige tage et kig igen.

tak for hjælpen så langt, ville bare være fedt at kunne spille hver månede
og tage røven på MSN

Alrax

Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-03-02 12:35

Jamen den første gang du logger på zone.com der hopper du da bare ud af det
og søge efter de nyeste filer og VUPTI, så sku den da være der .... eller
hvad?

-Ronnie

Fra : Alrax

Dato : 23-03-02 19:05

Se det kunne jeg jo godt.....*g*

Men så må jeg jo formatere hele skittet for at finde ud af
det...smiles...hmm...det må være en nøgle i reg-basen...

Det skal lige fortælles at dragoinrealms er DET bedste text-rpg game der er
på nettet..det er spillet!

yes..så det også lige sagt til jer der er i tvivl! *s*

Vil lige prøve at kigge efter den med tid og dato!
tak for d. *s*

Alrax