MS Windows
briani 27239
IE6 netværksinstallation
Fra : Claus

Dato : 21-03-02 16:42

Jeg har før set omtalt, at man kunne hente hele IE6 installationspakken som
netværks installation uden, at man behøver have internet adgang og den skal
tygge sig igennem de de 11MB pr. computer der skal installeres... men jeg
kan ikke finde den/de installationsfiler? Jo, jeg kan fint finde den der
500KB installationsfil som så går ud på nettet og henter resten men jeg kan
altså ikke finde netværksinstallationen?

Nogen der ved hvor den er (og OM den overhovedet er noget sted)?

Claus

Fra : scn

Dato : 21-03-02 17:05

"Claus" <claus@mssn.dk> skrev i en meddelelse news:3c99ff4d$0$88711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> altså ikke finde netværksinstallationen?
>
> Nogen der ved hvor den er (og OM den overhovedet er noget sted)?

Her er en lille vejledning som tidligere er poster af Helge S:

1. Download the setup file using this link: ie6setup.exe

2. Place the downloaded setup file here: C:\Downloads (Create this folder if
necessary.)

3. Click Start > Run and type the command below and then click OK. NOTE: Use
the EXACT syntax shown below, including the quotation marks. Copying the
text below and pasting it into the Open field is recommended.

"C:\Downloads\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

4. Once you click OK, the setup routine will begin and you will be given two

(a) Choose the operating system(s) that you desire to use IE with.
(b) Choose a location to download the files to.

5. Click the Next button to proceed. If you need to resume your download,
you can do so using the shortcut that is automatically placed on your
desktop in the event of an interruption. You can also resume the download by
executing the same command used initially.

Once you've downloaded the setup files for Internet Explorer, you can
install Internet Explorer by double-clicking the file named ie6setup.exe
located in the download folder. Additionally, the files in this folder can
be burned onto a CD and used to install Internet Explorer onto computers
with operating systems corresponding to the type of download selected at the
beginning of this process.

hilsen Helge S.

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Claus

Dato : 21-03-02 17:30

> Her er en lille vejledning som tidligere er poster af Helge S:

[CUT]

Jeg siger mange tak for vejledningen - det virker jo perfekt

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 17:21

Thu, 21 Mar 2002 16:42:01 +0100, skrev "Claus" <claus@mssn.dk>:

>Jo, jeg kan fint finde den der
>500KB installationsfil som så går ud på nettet og henter resten men jeg kan
>altså ikke finde netværksinstallationen?

Du kan gøre det sådan:

Hent installationsfilen.
Vælg minimumsinstallation.
Avanceret.
Afmærk, at du vil hente filer til senere installation.
Vælg Windowsversion.

Det eneste aberdabei er, at har du den nyeste version på den
maskine, så får du ikke lov til at hente den.

Jeg ville smutte ned i en Merlin, Fona, posthus, Føtex osv. som
har disse gratis installationscd'er til en udbyder og snuppe
nogen af dem.

Der må efterhånden være IE 6 på dem.
Eller ofre lidt penge på et computerblad.
--
med venlig hilsen
Knud