formatering i formularfelter
Fra : Brian Christensen

Dato : 29-01-01 18:48

Hej Gruppe
Jeg har et problem med formatering af tekst i formularfelter.
En formular til indlæggelse af tekst, som en gæstebog, hvor man i det
"store" felt ikke kan lave almindelige linieskift. Et lille eksempel for at
vise mit problem, følgende skrives i feltet og ser ud som indtastet :
første linie
anden linie

tredie linie.
Det i sig selv er jo godt nok, men når det så bliver behandlet, og lagt på
sin "egen" side, så ryger linieskiftene sig en tur. Indlægget kommer til at
se sådan ud :
første linie anden linie

tredie linie

Hvad er det der går galt ?
Jeg synes jeg har prøvet alt, men det har jeg vel ikke for jeg har set det
virke, blot ikke når jeg selv har lavet det.

På forhånd tak
Brian