Nye billeder i vores album..
Fra : Pernille Scharff

Dato : 21-03-02 15:47

Hejsa,

Mette har sendt mig nogle nye billeder af Citronmånefigur - jeg har lagt
et par stykker i albummet:
http://community.webshots.com/album/32283223ZrfgxZ

Jeg synes simpelthen hun er kær - og ærgrer mig gul og grøn over at hun
bor så langt væk så jeg ikke lige kan smutte forbi og nusse hende en
gang om ugen!

/Pernille

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-02 17:14

Hej Pernille!
Er det dig der har købt Citronmånefigur?!
Jaaaa, så kommer jeg over og nusser når hun flytter ind hos dig! Jeg synes
også hun ser helt fantastisk ud!

Knus
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 08:47

Hej Louise,

> Jaaaa, så kommer jeg over og nusser når hun flytter ind hos dig! Jeg
synes
> også hun ser helt fantastisk ud!

Du skal være velkommen - bare du ikke siger det til Jesper, for han ved
det ikke endnu...

/Pernille (man har vel lov at være lidt hemmelighedsfuld op til folks
fødselsdage ikk'?)

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-03-02 19:08

Hej Pernille!
Det skal jeg nok lade vær med Sådan en gave ku jeg da også godt tænke
mig *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-03-02 17:47

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg synes simpelthen hun er kær - og ærgrer mig gul og grøn over at hun
> bor så langt væk så jeg ikke lige kan smutte forbi og nusse hende en

JA hun er helt bestemt kær..
Umm, en lille nusseklar pelsklump, tænker at hun kan være glad for at
hun ikke bor her, for så var pelsen nok næsten slidt ned af nusseture..*gg*

Der er ikke andet for end at glæde sig til hun flytter ind..)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-03-02 20:19

Citronmåne er absolut chamerende! Hendes farver og tegninger er
vidunderlige.
mvh Camilla

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 08:49

Hej Camilla,
> Citronmåne er absolut chamerende! Hendes farver og tegninger er
> vidunderlige.
> mvh Camilla

Tusind tak! Jeg er så spændt på hvordan hun kommer til at se ud når hun
bliver større!

Dine små korater er nu altså også kære og ser meget nusseklar ud -
ærgerligt at jeg bor på Fyn!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 22-03-02 08:53

Hej Pernille
Jeg er nu også faldt pladask for din lækre citronmåne, hun er noget så
charmerende
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-03-02 13:44

> Dine små korater er nu altså også kære og ser meget nusseklar ud -
> ærgerligt at jeg bor på Fyn!
>
> /Pernille

Jeg kan da sikkert godt lokkes til Fyn med én når de er lidt større.

Den ene har jeg endnu ike fundet hjem til - de andre bliver spredt for
alle vinde... en til USA som kælekat (den bliver kastreret inden
afrejse), to andre skal i avl i hhv Finland og Belgien. Den sidste
mangler jeg som sagt at finde hjem til - gerne her i DK...

mvh Camilla

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 13:58

Hej Camilla,

> Jeg kan da sikkert godt lokkes til Fyn med én når de er lidt større.

*ROFL* det ku' du li' hva - en Korat med "mild jernvilje" til at
tyrannisere mine to (snart tre) pelsbunker...det tror jeg ikke jeg kan
overskue!!

/Pernille

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-03-02 15:23

det var da et forsøg værd, ikke?
mvh Camilla

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 22-03-02 12:28

Hej Pernille.

Hvor er hun dejlig.
Jeg er helt syg med tortier, så jeg forstår kun alt for godt din
forelskelse*S*

Mvh. Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kate

Dato : 22-03-02 18:43

Hej Pernille

Ja, hun er godt nok nuser
Håber bestemt ikke Jesper læser med i smug, for så er hemmeligheden da
ødelagt

Kate

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 25-03-02 14:11

Ja - hun er kær. Godt du har købt hende, ellers havde jeg beholdt selv
*grin* - Jeg er også selv meget spændt på at se hvordan hun udvikler
sig...alle killingerne er faktisk meget pæne, men Skipper er nu "lidt
lækker" syntes jeg. Men at beholde ham...nej - at parre ham med Sofie er nok
ikke så spændende *grin*

Knuser Mette