Pegefølsom knap og placering af det side l~
Fra : Karl Kristiansen

Dato : 21-03-02 15:29

Hej

Jeg har leavet en side med alm. tekst og hyperlinket til en side jeg selv
har lavet ( jeg bruger rammesiden " sidehoved, sidefod og indhold) og den
åbner fint i indholdsrammen.
Men laver jeg nu en pegefølsom knap med den samme opsætning i hyperlinket
mht. placering og side, så åbner den i fuld bredde og ikke i
indholdsrammen.

Er der en fidus til løsning af dette, udover at droppe de pegefølsomme
knapper

Med venlig hilsen
Karl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 16:37

Thu, 21 Mar 2002 15:29:09 +0100, skrev "Karl Kristiansen"
<bubelwa@post1.tele.dk>:

>Men laver jeg nu en pegefølsom knap med den samme opsætning i hyperlinket
>mht. placering og side, så åbner den i fuld bredde og ikke i
>indholdsrammen.

Når du laver et link til knappen, gå ind i
destinationsramme/target frame og vælg, hvilken frame siden skal
åbne i.

>Er der en fidus til løsning af dette, udover at droppe de pegefølsomme
>knapper

(Næsten) alt andet er bedre end at bruge knapperne.
--
med venlig hilsen
Knud