Orange er meget tæt på at snyde kunderne..~
Fra : Nick

Dato : 21-03-02 15:27

Hvis ikke jeg ligefrem vil påstulere at de gør det:

Hvis man køber en Motorola TimePort 260 med Orange-tilskud, er det IKKE den
normale Motorola-pakke man får, men derimod en Light-pakke som IKKE
indeholder sync-kabel og sync-software.

Intet sted gør Orange opmærksom på dette, og når man slår telefonen op på
Motorolas danske WEB-side, kan man heller ikke se andet end at man får de to
ting med sin telefon. Altså i standardpakken.

Helt ærligt: Jeg tror sgu jeg melder Orange til forbrugerklagenævnet.

Er der andre der har tænkt over dette? Oplevet noget lignende?

/Nick

Fra : Nick Christensen

Dato : 21-03-02 17:43

> Hvis man køber en Motorola TimePort 260 med Orange-tilskud, er det IKKE
> den normale Motorola-pakke man får, men derimod en Light-pakke som IKKE
> indeholder sync-kabel og sync-software.

Jeg ved det har været sådan med andre selskaber as well. Mener det var
Motorola (et-eller-andet), hvor det også var en lightpakke uden taske og
andre småting. Jeg ved det var et SONOFON tilbud.