MS Windows
briani 27239
Ang. Nedlukningsproblemer i XP...
Fra : MD

Dato : 21-03-02 14:59

Hej NG.

Tak for hjælpen (se indlæg fra 19.03.2002), jeg har fået løst noget af mit
problem. Men, ikke det hele...

Jeg kan stadig ikke lukke maskinen ned! Jeg har ikke noget faneblad som
hedder APM, PMA eller noget andet. Dette skyldes - så vidt jeg ved - at
maskinen har noget der hedder ACPI??!!?!?! Dette er slået til i BIOS'en, og
hvis jeg slår det fra, så kan jeg slet ikke åbne for WinXP Pro...

Der er to indstillinger til ACPI'en, en som hedder noget med STR 3, og den
som den står i nu, kan jeg ikke huske hvad hed...

Please hjælp, da det er irriterende at skulle "chok-slukke" hver gang

På forhånd tak - (også fra den gamle - det er hans maskine)

MD

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-02 16:07

MDskrev:

> [...]
>maskinen har noget der hedder ACPI??!!?!?! Dette er slået til i BIOS'en, og
>hvis jeg slår det fra, så kan jeg slet ikke åbne for WinXP Pro...

Du er ikke den eneste, en af vore pcér kan heller ikke lukke ned på
trods af den har kunnet før.