Fem filmer jeg ikke finner
Fra : David Moen

Dato : 21-03-02 14:25

Jeg er på jakt etter følgende filmer - helst på DVD - men jeg finner dem
ikke. Kan noen hjelpe?

Kaptein Fracassas reise (Il Viaggio di Capitan Fracassa / Captain Fracassa's
Journey), Ettore Scola 1991

Jernmannen (Czlowiek z zelaza / Man of Iron), Andrzej Wajda 1981

Trust, Hal Hartley 1990

Sigøynernes tid (Dom za vesanje / Time of the Gypsies), Emir Kusturica 1989

Jordbærstedet (Smultronstället), Ingmar Bergman 1957

Smultronstället skal helst være i svensk utgave.

Thx

David

Fra : Ole Kofoed

Dato : 21-03-02 15:38

"David Moen" <david70@frisurf.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke. Kan noen hjelpe?

> Jordbærstedet (Smultronstället), Ingmar Bergman 1957
>
> Smultronstället skal helst være i svensk utgave.

Hvis du mener med svensk lydspor kan den fåes i flere lande:

Region 1:
http://www.criterionco.com/asp/release.asp?id=139

Engelsk region 2:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000067724

Fransk region 2 (om teksterne kan fjernes ved jeg ikke):
http://www.dvdrama.net/fiche.php3?1752

Mvh.

Ole