Ordbogen i N6210
Fra : Simon

Dato : 29-01-01 18:25

Hej med jer

Før jeg fik opdateret softwaren i min N6210 (tlf er købt en uge efter den
kom på markedet) gemte ordbogen nye ord efterhånden som man brugte dem. Men
efter jeg fik den opdateret for en måneds tid siden (kan ikke huske hvilken
version), gemmer ordbogen ikke nye ord. Det er ved at blive ret belastende
at skulle taste de samme ord på den gammeldags metode igen og igen og
igen......... Hvorfor gemmer ordbogen ikke ordene??

Mvh
Simon

P.S. jeg kan ikke huske, hvad man skal skrive for at se softwareversionen

Fra : Vezzel

Dato : 29-01-01 19:51

On Mon, 29 Jan 2001 18:25:07 +0100, "Simon" <sim_pete@danbbs.dk>
wrote:

> Hvorfor gemmer ordbogen ikke ordene??

Jeg har oplevet akurat det sammen med min 6210'er efter en
softwareopdatering. Det er hvis at du får tilbageført alle dine data,
efter opdateringen, så kan der gå kage i den. Så jeg gik i gang med
at grifle alle mine telefonnumre ned på papir, og så gik ind for at få
telefonen opdateret igen UDEN at de tilbageførte data'en igen. Så
funkede ordbogen igen.

*#0000#

Fra : Simon

Dato : 29-01-01 21:03

"Vezzel" <vezzel@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at grifle alle mine telefonnumre ned på papir, og så gik ind for at få
> telefonen opdateret igen UDEN at de tilbageførte data'en igen. Så

Jeg har 92 personer i min ordbog med min. 2 numre per kontakt og mange af
dem også en mail-adr... Er der ikke en anden måde??

Jeg har datakabel, den medfølgende software og logomanager. Kan jeg ikke
bruge det til noget??

Simon

Fra : Vezzel

Dato : 29-01-01 21:17

On Mon, 29 Jan 2001 21:03:02 +0100, "Simon" <sim_pete@danbbs.dk>
wrote:

> [...]
>dem også en mail-adr... Er der ikke en anden måde??
>
>Jeg har datakabel, den medfølgende software og logomanager. Kan jeg ikke

Du kan jo ved hjælp at kablet og outlook synkronisere telefonbogen, og
så printe den ud. Og så manuelt skrive dem ind igen ved hjælp af
logomanager - det vår sår'n jeg gjorde

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 29-01-01 23:13

On Mon, 29 Jan 2001 21:16:36 +0100, Vezzel <vezzel@mailme.dk> wrote:

>Du kan jo ved hjælp at kablet og outlook synkronisere telefonbogen, og
>så printe den ud. Og så manuelt skrive dem ind igen ved hjælp af
>logomanager - det vår sår'n jeg gjorde

Man kunne jo også tage en backup af telefonbogen i Logomanager, og
proppe den tilbage igen bagefter.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Simon

Dato : 30-01-01 16:10

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne jo også tage en backup af telefonbogen i Logomanager, og
> proppe den tilbage igen bagefter.

Hvordan gør jeg det??

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 31-01-01 07:52

On Tue, 30 Jan 2001 16:10:23 +0100, "Simon" <sim_pete@danbbs.dk>
wrote:

>Hvordan gør jeg det??

Du går ind i Phone Explorer (F9).
Herefter finder du ned til din telefonbog i træet til venstre.
Højreklik, og lav en backup.
Du kan også højreklikke oppe i roden af træet. Så kan du lave en
backup af det hele på en gang.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Bjorn Kassoe Anderse~

Dato : 31-01-01 09:37

Hvad er "Phone Explorer" for noget software og hvor finder man det?

Bjørn

Fra : svuppe@my-deja.com

Dato : 31-01-01 12:13

In article <958itq$1c2$1@news.cybercity.dk>,
"Bjorn Kassoe Andersen" <kassoe@direction.nospamthankyou.dk> wrote:
> Hvad er "Phone Explorer" for noget software og hvor finder man det?

Phone Explorer er bare et menupunkt i Logomanager.
Man får den frem ved at trykke på <F9>.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Bjorn Kassoe Anderse~

Dato : 30-01-01 16:38

Der er nogle kinesere, der har lavet en infrarød port som kobler på PC og
via den medfølgende software kan man tilsyneladende pille og styre alle data
vedr. tlf.bog og kalender.
http://www.mobileaction.com.tw/new/EnDnld/help.htm

Den kan købes fra Spanien og softwaren virker kun, hvis man bruger deres
infrarøde port
http://gsm-cables.net/products/ma/
Pris var vist knapt 70 euro.

Hvis nogen prøver det er jeg nysgerrig efter om det virker.

Bjørn