MS Windows
briani 27239
W98 "fryser" i bærbar.
Fra : Michael Madsen

Dato : 21-03-02 12:36

Hej.
Jeg har en Toshiba Sattelit 2100cds, hvor jeg har installeret win98 dansk.
Jeg har et problem med at den "fryser" nogle gange efter 5min, andre gange
efter 20min.

Er der en der ved hvad det kan være, kan det være processoren der er
noget galt med.

Jeg har prøvet at geninstallere Win98, men det hjalp ikke.

Mvh
Michael

Fra : Søren Christensen

Dato : 23-03-02 10:47

Hej!

Ikke for at gøre mig klog men har du evt en screensaver der starter efter
den tid som måske ikke virker som den skal?

Mvh Søren

Fra : Michael Madsen

Dato : 24-03-02 11:30

Søren Christensen <master.clio@12move.dk> skrev i en
> Hej!
>
> Ikke for at gøre mig klog men har du evt en screensaver der starter efter
> den tid som måske ikke virker som den skal?
>
> Mvh Søren

Det var da en mulighed, jeg kikker lige.

Michael