MS Windows
briani 27239
Messenger navne
Fra : Freeloader

Dato : 21-03-02 12:33

Hejsa
Jeg er lige begyndt at bruge messenger, men der er noget der irriterer mig.
I ICQ kan man selv bestemme hvad folk på ens kontaktliste skal hedde, men
det kan jeg ikke gøre i messenger. Kedeligt når nu der er 4 på min liste der
bare hedder Michael. Findes der en add on så man selv kan bestemme navne,
eller er der andet man kan gøre.

--
Venlig hilsen/Kind regards

Freeloader
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Heidi

Dato : 21-03-02 20:16

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c99c4fc$0$39517$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa
> Jeg er lige begyndt at bruge messenger, men der er noget der irriterer mig.
> I ICQ kan man selv bestemme hvad folk på ens kontaktliste skal hedde,

Nu kan man jo da kun vælge mellem det folk selv indtaster under deres
Details.

> det kan jeg ikke gøre i messenger. Kedeligt når nu der er 4 på min liste der
> bare hedder Michael.

Kan du ikke bede nogen af dem om at ændre navn, feks. med initialer
for deres efternavn?

Findes der en add on så man selv kan bestemme navne,
> eller er der andet man kan gøre.

Kan desværre ikke hjælpe med dette -men det andet var måske en
idé?

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-02 21:16

Heidi skrev:

>Nu kan man jo da kun vælge mellem det folk selv indtaster under deres
>Details.

Jeg kunne kalde folk lige hvad jeg ville i ICQ.

Nu bruger jeg Trillian (hvor Messenger også understøttes), og her kan
jeg også kalde alle (også Messenger-kontanter) hvad jeg vil.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Freeloader

Dato : 22-03-02 16:48

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message
> "Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nu kan man jo da kun vælge mellem det folk selv indtaster under deres
> Details.

Der er vidst noget du har misforstået. Du kan bare selv indtaste et navn

Fra : Heidi

Dato : 23-03-02 08:31

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c9b524a$0$72416$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message
> mig.

> Der er vidst noget du har misforstået. Du kan bare selv indtaste et navn

Tænk det anede jeg ikke - jeg har altid troet at man kun kunne vælge
mellem det der kom frem i feltet Display - men jeg har lige prøvet selv
at indtaste noget, og det virker jo

Beklager fejlen...

Fra : Klaus

Dato : 23-03-02 09:52

> Tænk det anede jeg ikke - jeg har altid troet at man kun kunne vælge
> mellem det der kom frem i feltet Display - men jeg har lige prøvet selv
> at indtaste noget, og det virker jo

Jeg kan ikke få det til at virke. Hvor retter i kontaktpersonens "navn"?
Klaus

Fra : Heidi

Dato : 25-03-02 21:41

"Klaus" <hebs@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a7hfpt$ghk$1@sunsite.dk...

> Jeg kan ikke få det til at virke. Hvor retter i kontaktpersonens "navn"?

Nu ved jeg jo ikke hvad version du bruger, men i 2001b går du ind under
User details, vælger Main og klikker i feltet Display. Du kan nu
indtaste det navn der skal vises. Så nemt var det.