Opslag KB Vallensved Sogn 1894
Fra : OZ1KKH

Dato : 21-03-02 11:46

Er der nogen i nærheden af RA, der eventuelt kunne lave et opslag i
Kirkebogen for Vallensved Sogn, Øster Flakkebjerg Herred, Sorø Amt

Det drejer sig om Niels Juhl Nielsen, der skulle være født 06 Apr 1894 og
døbt 03 Jun 1894.
Forældrene skulle være Lars Christopher Nielsen, klinker og insidder og hans
hustru Karen Marie Jensen.

Mit problem er, at de kilder jeg har til rådighed her i Jylland kun går til
1890 (FT) eller 1891 (KB), og jeg kan ikke finde forældrene hverken i
Kirkebøgerne eller Folketællingerne for det pågældende sogn.

Min teori er, at familien kan være flyttet en del med det erhverv som LCN
angiveligt skulle have. Sønnen bliver senere gift på Lolland med en polak.

Erik Nielsen
oz1kkh@tiscali.dk
http://home.worldonline.dk/~oz1kkh