MS Windows
briani 27239
aktivere "gem password" i IE5?
Fra : Peter T.

Dato : 21-03-02 12:05

Jeg har netop reinstalleret win2000 og ved en fejl valgte jeg windows til
_ikke_ at huske login/password i loginbokse i Explorer.

Hvordan aktiverer jeg det igen?

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 12:33

Thu, 21 Mar 2002 11:05:12 +0000 (UTC), skrev "Peter T." <n@d.a>:

>Jeg har netop reinstalleret win2000 og ved en fejl valgte jeg windows til
>_ikke_ at huske login/password i loginbokse i Explorer.

I IE: Funktioner => Internetindstillinger => Indhold =>
Autoudførelse
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter T.

Dato : 22-03-02 00:08

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> I IE: Funktioner => Internetindstillinger => Indhold =>
> Autoudførelse

Tusind tak.