IE og media player update
Fra : Jan Jakobsen

Dato : 21-03-02 11:25

Hej

Jeg kører win98se UK og IE 6.0 da jeg har problemer med at se visse mpeg
filer med den gamle media player 6.0 har jeg updateret til media player
7.01.

Den virker fint når jeg kører den i alle andre programmer end IE.
Når jeg klikker på en web side med f.eks en mpeg fil så åbner IE den gamle
media player ver. 6

Hvordan ændre jeg dette???

Venlig hilsen Jan

Fra : Leony

Dato : 21-03-02 16:02

"Jan Jakobsen" <jj@s-b-s.dk> skrev i en meddelelse

> Den virker fint når jeg kører den i alle andre programmer end IE.
> Når jeg klikker på en web side med f.eks en mpeg fil så åbner IE den gamle
> media player ver. 6

Denne computer->Vis->Mappeindstillinger->Filtyper
Her kan du redigere eller oprette filtypen og bestemme hvilket program der
skal håndtere den.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Wiljan

Dato : 22-03-02 18:02

Hej

Det har jeg checket og den settings for files var sat til ver7.1 og virker
fint i alle andre programmer end IE den tager stadig den forkerte
mediaplayer (ver.6.1) som om der er en indbygget i IE?

Gode forslag modtages

Hilsen Jan