Billed i billed
Fra : john holgersen

Dato : 29-01-01 18:25

Hej
Jeg har en hjemmeside , hvor jeg har nogle billeder . Problemet er nu , at
jeg kunne tænke mig , at når man fører musen over et bestemt billede ,
kommer der et andet billede frem.
Jeg er desværre ikke i stand til at skrive html koder , men findes denne
funktion i frontpage expres. Hedder det mouse over eller noget i den stil.
MVH
John

Fra : Rikke & Patrick

Dato : 29-01-01 21:13

Hej John

Det letteste ville være at indsætte et javascript der gør denne funktion.
Det kræver dog at du roder lidt med koden....men det er ikke så svært som du
måske tror....

Vh Patrick

Fra : Stig Tore Svee

Dato : 30-01-01 21:42

Hei
Du kan også bruke Hoover Button.....Velg et bilde i stedet for de knappene
som er der...Og du legger et nytt bilde over det gamle når musa er over
"knappen"..
Jeg har gjort det på min hjemmeside.

--
Stig Tore Svee