MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med iso-fil!
Fra : Mads Rokkjær Hammer

Dato : 21-03-02 11:21

Hej
Jeg har brug for noget hjælp til at komme videre med følgende fil:
WindowsXP.PlusPack-BHFiSO.iso
Jeg har brændt den over på cd, men den vil stadig ikke "åbne"....hvad skal
jeg stille op med den???
På forhånd tak!
/Mads

Fra : janbagge

Dato : 21-03-02 11:50

Har du Easy Cd Creator ?`....

Fra : Mads Rokkjær Hammer

Dato : 21-03-02 12:27

nej....jeg har nero 5.5

Fra : tommy

Dato : 21-03-02 12:58

On Thu, 21 Mar 2002 12:27:11 +0100, Mads Rokkjær Hammer wrote:

..
> skal

Brænd den som et image eller raw fil.

Hilsen Tommy