Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pictures of Denmark
Fra : Ingrid

Dato : 21-03-02 10:44

Mange billeder som jeg har taget rundt omkring i Danmark findes nu her :
http://www.ingridonline.dk/nldk/dkimages.asp?type=7

Kommentar er velkommen !

(Jeg har brugt en Olympus C-2020Z)

Ingrid

--
DK Weblog : http://tv2blog.blogspot.com
Weblog : http://dutchindk.blogspot.com

Fra : Per Madsen

Dato : 21-03-02 20:45

Hej Ingrid,

du har mange fine billeder på din side, og slideshowet fungerer også fint.
Men prøv at få en engelsk kyndig til at kigge lidt på dit engelske, det er
desværre ikke godt nok.

Hilsen,
Per

Fra : Tom Wagner

Dato : 22-03-02 09:58

On Thu, 21 Mar 2002 10:44:19 +0100, "Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net>
wrote:

>Mange billeder som jeg har taget rundt omkring i Danmark findes nu her :
>http://www.ingridonline.dk/nldk/dkimages.asp?type=7
>
>Kommentar er velkommen !

Du viser mange dejlige og meget velkomponerede billeder. Desværre
forhindrer det lille format, at de rigtig kommer til deres ret.

Tom

Fra : emj

Dato : 22-03-02 11:14

Tom Wagner skrev i <hbsl9usuqfnj1m7t3ssorui161dkcmh2a0@4ax.com>:

>Du viser mange dejlige og meget velkomponerede billeder. Desværre
>forhindrer det lille format, at de rigtig kommer til deres ret.

Helt enig med Tom. man føler sig gevaldig snydt, hvis man vil se
Danmarksbilleder hos dig.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/