MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Image-fil til genindlæsning i XP Pro?
Fra : Mads Rokkjær Hammer

Dato : 21-03-02 10:45

Hej
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg laver en imagefil af mit
system, som jeg ville kunne bruge til gendannelse, hvis der skulle ske det,
der desværre for ofte sker, at jeg begiver mig ud på steder, hvor jeg ikke
burde? Jeg ville også blive glad, hvis jeg samtidig kunne få at vide,
hvordan jeg så skal genindlæse denne imagefil?!
På forhånd tak
/Mads

Fra : Klitgaard

Dato : 21-03-02 11:12

"Mads Rokkjær Hammer" <elisabethmads@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> burde? Jeg ville også blive glad, hvis jeg samtidig kunne få at vide,
> hvordan jeg så skal genindlæse denne imagefil?!

Kig på et program der hedder Ghost. Manualen / hjælpefilen skulle vise
hvordan du genetablerer fra imagefilen :)

--
....Klitgaard

Fra : Mads Rokkjær Hammer

Dato : 21-03-02 11:22

Tak skal du have.
Kan jeg bruge Nortonn Ghost, eller er der et Ghost-program i xp?
/Mads

Fra : JOHANSEN

Dato : 21-03-02 12:13

"Mads Rokkjær Hammer" <elisabethmads@email.dk> wrote in message
> Tak skal du have.
> Kan jeg bruge Nortonn Ghost, eller er der et Ghost-program i xp?
> /Mads

XP har ikke et "Ghost program"

Du kan benytte Norton Ghost 2002 (kender det ikke i parksis) men du skal i
nyeste version før det understøttes af XP svjv

Jeg kan anbefale Drive Image 5 fra PowerQuest. Det virker aldeles glimrende
under XP og kan lave et Image af den eller de partitioner du måtte ønske.
Du kan lave bootable CD-R som du så bare starter fra under reinstallation.

Jens Johansen
NB. Ved "reply" til e-mail
SLET_ adresse _DETTE

Fra : Mads Rokkjær Hammer