Top 11 mest usandsynlige fortsættelser
Fra : nikolaj borg

Dato : 21-03-02 10:33

Ok, til tider bliver det lidt for meget med alle de lister, men den her er
da meget sød:

http://www.bbspot.com/News/2002/03/Top_11_sequels.html

Top 11 Unlikely sequels:

11. Chasing Amy 2: Holden and Banky Do Manhattan
10. EI8HT
9. Reservoir Cats
8. E.T. 2: Glowing Death Finger
7. Indiana Jones and the Lost Colostomy Bag
6. Driving Miss Daisy's Hearse
5. Ghost 2: Still Fucking Dead
4. Memento 0
3. A Miracle on Elm Street
2. Last Temptation of Christ 2: The Revenge
1. Dude, Where's My Plot?

Især 10 og 4 er IMØ ganske hittepåsomme.

/Nikolaj
--
"Bender, dating you coworker - and primary mode of transportation - is
immoral, illogical, and a violation of interstellar shipping statute 437-B"

Fra : Kefka

Dato : 21-03-02 11:09

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

[SNIP]

Er det en af de her tråde, hvor man selv må komme med egne bud?
I så fald her er nogle af mine:

Black Hawk Up
Fourteen Days
American Ugliness
Apocalypse Later
Being John Cusack

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-03-02 11:14

"Kefka" <nospammm@anarki.dk> wrote in message
> Er det en af de her tråde, hvor man selv må komme med egne bud?

Nej, det her er en lukket tråd

> Black Hawk Up
> Fourteen Days
> American Ugliness
> Apocalypse Later
> Being John Cusack

Det er fristende at tilføje Battlefield Earth 2: Return of the bomb, men det
er jo ikke usandsynligt, at den dukker op:

http://www.corona.bc.ca/films/details/battlefieldearth2.html

/Nikolaj

Fra : Kefka

Dato : 21-03-02 11:46

> Nej, det her er en lukket tråd

Øv. Jeg vidste det.

> Det er fristende at tilføje Battlefield Earth 2: Return of the bomb, men
det
> er jo ikke usandsynligt, at den dukker op:

Nej, desværre. Hvorfor man vil brygge videre på det flop er mig en større
gåde...

Fra : Emil Rune

Dato : 21-03-02 19:57

"Kefka" <nospammm@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det
>
> Nej, desværre. Hvorfor man vil brygge videre på det flop er mig en større

Stop nu....Det her jo for plat.

Emil

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-03-02 20:10

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message
> Stop nu....Det her jo for plat.

Ikke plat, men skræmmende. Men så igen, det er jo enkelte gange sket, at man
fik lavet nogle 2'ere, som var bedre end 1'eren.

/Nikolaj

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-03-02 20:49

"Kefka" <nospammm@anarki.dk> writes:

> Nej, desværre. Hvorfor man vil brygge videre på det flop er mig en større
> gåde...

Det kan umuligt floppe _hver_ gang man filmatiserer noget skrevet af
det 20. århundredes mest succesfulde science fiction-forfatter.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Baaad movie. Bad, bad movie. Skipped video and went
The RockBear. ((^)) straight to slides."

Fra : Kefka

Dato : 21-03-02 20:58

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Det kan umuligt floppe _hver_ gang man filmatiserer noget skrevet af
> det 20. århundredes mest succesfulde science fiction-forfatter.

Så L. Ron Hubbard er simpelthen _inde_ i Michael Bay?

Jeg vidste det(igen).