MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows SOCKETS........??????
Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 21-03-02 10:32

hej NG ...

HJÆLÆÆÆLP ....

minmaskine melder at windows Sockets-grænsefladen kunne ikke initialiseres,
.. fejlkode 0 ..

hvad fa... er lige det ...
og hvordna fixer jeg det ..
har prøvet at geninstallere windows uden held...

fejlen bevirker at jeg ikke kan kommunikere med mit netkort .(der både er
flyttet og skiftet) ....

den melder fejl ... men kan godt "ses inde i andre computere ...........

hvad gør jeg ....

Kasper....

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 16:38

Kasper Finn Johansson skrev:

> minmaskine melder at windows Sockets-grænsefladen kunne ikke
> initialiseres, . fejlkode 0 ..
>
> hvad fa... er lige det ...
> og hvordna fixer jeg det ..

Du har sikkert større chance for hjælp hvis du fortæller hvad det er
for en Windowsversion du sidder med.

Madsen.

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-03-02 09:18

hummmmmmmmmmmmmm jeg tror duhar ret ...

det er win98 f.e.

den er vist nok lagt oven på en win 95 - det er jeg dok ikke helt sikker på

kasper...