MS Windows
briani 27239
Sikkerhed under XP
Fra : Morten Just Jensen

Dato : 21-03-02 10:17

Hej NG

Jeg sidder her og kan ikke finde en tap under egenskaber der var tilstede
under 2000 hvor man kunne sætte /ændrer rettigheder på enklte mapper osv.
Jeg er sur fordi der er kommet et eller andet popsmart. med sharing and
security hvor man kan dele nogle filer. men det er ikke det jeg har behov
for. JEg har behov for at definerer som man kunne i 2000 præcis hvilket
brugere der må komme i kontakt med en mappe. Er der nogle af jer der kan
hjælpe mig inden at jeg smider min computer ud af window.

MVH Morten

Fra : Klitgaard

Dato : 21-03-02 10:37

"Morten Just Jensen" <just_jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> brugere der må komme i kontakt med en mappe. Er der nogle af jer der kan
> hjælpe mig inden at jeg smider min computer ud af window.

Funktioner -> Mappeindstillinger -> Fjern hak ved "Brug enkel fildeling".
Herefter kan du højreklikke på en mappe og vælge "Deling og sikkerhed".

--
....Klitgaard

Fra : Morten Just Jensen

Dato : 22-03-02 10:23