Oscar uddelingen
Fra : jj

Dato : 21-03-02 08:56

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe.
Hvilken tv kanal sender mest derfra og kan anbefales ?

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-03-02 09:10

Hvis du har OnCable kabel TV er denne måneds ønskekanal E! - en kanal der
kun beskæftiger sig med Hollywood og hvad der til hører. De sender
uredigereret/ukommentereet hele natten.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Heidi

Dato : 21-03-02 09:46

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c99955c$0$72379$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis du har OnCable kabel TV er denne måneds ønskekanal E! - en kanal der
> kun beskæftiger sig med Hollywood og hvad der til hører. De sender
> uredigereret/ukommentereet hele natten.

Det kan godt være jeg ikke kan finde ud af at kigge på tider, men
hvis jeg kigger i programoversigten for ønskekanalen, så står
der under søndag 0.00-2.00 Academy awards pre-show - og under
mandag 06.00-08.00 Academy Awards post-show.
Men jeg kan ikke finde noget med selve showet??

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-03-02 10:43

Jeg har ikke studeret deres sider, jeg har bare lagt mærke til de spots de
kører og alt det snak de lukker ud i E!-Live.

Fra : Agricola

Dato : 21-03-02 17:22

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> mandag 06.00-08.00 Academy Awards post-show.
> Men jeg kan ikke finde noget med selve showet??

E! har så vidt jeg ved aldrig haft rettigheder til at vise selve show'et.

Fra : Heidi

Dato : 21-03-02 17:57

"Agricola" <vadsholt@(remove)e-box.dk> skrev i en meddelelse news:YMnm8.11952$ZI6.483141@news000.worldonline.dk...

> "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message
> der

> E! har så vidt jeg ved aldrig haft rettigheder til at vise selve show'et.

Ja så er det jo nok forklaringen Men der skulle jo være mulighed
for at følge det andre steder også - hvis de så bare vil holde deres
mund når de skal...

Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-02 17:45

Agricola skrev i meddelelsen ...
>E! har så vidt jeg ved aldrig haft rettigheder til at vise selve show'et.

Korrekt!
Det er ABC der har rettighederne til at sende showet i USA.

--
Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!

Fra : Watch

Dato : 23-03-02 12:12

jj <someone@someone.com> skrev:
> Ved ikke om dette er den rigtige gruppe.
> Hvilken tv kanal sender mest derfra og kan anbefales ?

SVT2 sender til 7.00, TV2 sender til 6.00 og E! sender vist nok også
noget ? (?) !

- // W.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-03-02 15:53

"Watch" <watch2001@yahoo.dk>
> SVT2 sender til 7.00, TV2 sender til 6.00 og E! sender vist nok også
> noget ? (?) !

Man må stærkt gå ud fra, at TV2 sender, til det er slut, men muligvis
med morgennyheder ind imellem. Og også jeg er af den overbevisning,
at E! kun sender selvproducerede pre- og after-shows.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk