Anders Ø (aka Leif E) - Berta ?????
Fra : Allan Nielsen

Dato : 21-03-02 00:55

Hej NG!

Jeg sad i går i bilen og lyttede til P3 ( hvilket jeg ofte gør :) .... og
pludselig strømmede denne groteske sang ud af min radio! Det handler om en
fyr, der er vild med en meget "stor" dame, og hans oplevelser med hende en
aften i byen...
I har sikkert hørt den...
Nu har jeg fundet navnet på den ( se sub. ) MEN kan den overhovedet
fås???????
Jeg har søgt dr's hjemmeside tynd for at finde sangen, da de nogle gange
ligger deres egen-produktion på nettet... men uden held... :( Kan den
overhovedet fås på cd eller findes den alligevel på nettet et sted...
eller skal jeg bare være hurtig med båndoptageren :)

Hjælp og kommentar til sangen er mere end velkomne.

Hilsen Allan

Fra : Jan Holm

Dato : 21-03-02 01:21

> [...]
( se sub. )
>MEN kan den overhovedet fås??????? Hilsen Allan

Tror ikke den kan købes endnu, har du set
http://www.dr.dk/p3/drlive/karrierekanonen/index.shtm

Regards
Jan Holm