MS Windows
briani 27239
Windows for Workgroups 3.11 download?
Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 21-03-02 00:32

Nogen der ved, hvor man kan hente subj. eller er det stadig ikke frigivet?
Ikke at jeg egentlig tror det er frigivet, men det ville da være rart.

--
Mvh. Kim, Aalborg
--

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak.
Utroligt folk ikke magter at tage dette som en selvfølge.

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 21-03-02 00:50

> Nogen der ved, hvor man kan hente subj. eller er det stadig ikke frigivet?
> Ikke at jeg egentlig tror det er frigivet, men det ville da være rart.

Som altid er Google min ven, så jeg fandt den

--
Mvh. Kim, Aalborg

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 22-03-02 20:09

> Som altid er Google min ven, så jeg fandt den

Så kunne du måske skrive hvor du fandt den ?
mvh Rasmus