MS Windows
briani 27239
Kan det lade sig gøre.. Johnny Castaway i ~
Fra : Rex

Dato : 20-03-02 22:37

Ja, dem der har været med ca. 10 år tilbage,
kender sikkert den gamle Screen Saver: Johnny Castaway.

Den virker under de fleste Windows versioner, men nu da vi er kommet til XP,
er den død.. Eller er den?

Der skulle vil ikke være en der har fået den til at virke (tror jeg ikke),
men det kunne være der var en med lidt forstand derpå
der gad og se om den sådan rimelig nemt kunne skrives om!

Jeg har ladet mig fortælle at fejlen ligger i at XP KUN vil lade 32 bits
screen savers installere og
den omtalte er jo en 16 Bits.

Jeg ligger her et link til dens hjemmeside:
http://www.gnudawn.demon.co.uk/johnny/
Og har samtidigt lagt den i dk.binaer under Emnet: Johnny Castaway.

Hvis nogen skulle have et fif, eller kunne hjælpe vil jeg blive glad.

Hilsen Rex

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-03-02 00:51

Rex, du skrev:

> Hvis nogen skulle have et fif, eller kunne hjælpe vil jeg blive glad.

Det bliver tilsyneladende installeret korrekt, men den dukker ikke
op i pauseskærmsmenuen, men du kan trække en genvej fra
C:\WINDOWS\SCRANTIC.scr ud på dit skrivebord og så starte den
derfra.

--
Henrik

Fra : Rex

Dato : 21-03-02 09:43

Ja, det er jeg klar over, men hvis den nu helst skulle virke som pause
skærm...

-Rex

..myftp.org...

Fra : Leony

Dato : 21-03-02 11:05

"Rex" <rex03@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er jeg klar over, men hvis den nu helst skulle virke som pause
> skærm...

Hjælper det noget med en kompabilitetsændring.
Kan være det virker hvis den får besked på at det er et win 98 system. Ved
dog ikke om det skal gøres før installation eller på .scr filen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-03-02 23:19

Har du fået det til at virke. I så fald hvordan? Jeg kan ikke
få det til at køre under xp.

Kim