MS Windows
briani 27239
Hjælp til start menuen
Fra : Ole Olsen

Dato : 20-03-02 22:16

Hvordan fjerner man "Hjælp" over "kør" i menuen Start i windows??... eller
kan man fjerne den?

Ole Olsen & Sanne Jørgensen
olesan@stofanet.dk

Fra : Morten

Dato : 20-03-02 22:20

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner man "Hjælp" over "kør" i menuen Start i windows??... eller
> kan man fjerne den?

Hvordan for jeg tekst-tv frem på mit tv?

Hvis du lige skrev hvilken windows du nu havde, så kunne vi andre hjælpe.
Jeg antager det er WinXP;

Højreklik på "Start" vælg "Egenskaber/Proberties"
Tryk på knappen "Customize" (ved ikke hvad den hedder på dansk, men der er
kun én knap som kan trykkes på)

Der kan du ændre alt hvad du vil, brug lige 2min så du for overblik over det
hele.

Mvh
Morten

Fra : Ole Olsen