Opgardering af Mac?
Fra : Jens Peter Troelsen

Dato : 29-01-01 17:23

Hejsa

Jeg ved ikke om det er det rigtigt sted at skrive til, men jeg gør et
forsøg. Jeg går at og overvejer at smide min irriterende windows-pc på
porten, og istedet få mig en IMac. Men Hvordan er det med
udvidelsesmuligheder til IMac'en? Kan man det, eller... Og hvordan er det
med den nye "kube"?

Takker

Jens Peter Troelsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-01-01 18:44

Jens Peter Troelsen <Hallo@jens-peter.dk> wrote:

> [...]
> porten, og istedet få mig en IMac. Men Hvordan er det med
> udvidelsesmuligheder til IMac'en? Kan man det, eller... Og hvordan er det

Hej Jens Peter

Hvis du bor i Storkøbenhavn, så kan jeg give dig den fornødne hjælp
enten via telefon eller face to face.

--
Ciao Jesper