Oscar uddelingen
Fra : Anders Houmark

Dato : 20-03-02 20:42

HEjsa
Måtte bare sige det.. JEG GLÆder mig til oscar uddelingen.. Endelig en god
ting TV2 gjorde, nemlig at købe rettighederne til at sende det

--
Anders Houmark
Life is a garden - dig it!

Fra : Anders Nielsen

Dato : 20-03-02 22:25

Anders Houmark <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:UA5m8.11727$ZI6.428226@news000.worldonline.dk...
> HEjsa
> Måtte bare sige det.. JEG GLÆder mig til oscar uddelingen.. Endelig en god
> ting TV2 gjorde, nemlig at købe rettighederne til at sende det

Can't wait

Fra : zcully

Dato : 20-03-02 22:59

Juuuubiii ja
Og jeg har påskeferie, så jeg skal være oppe *SS*

/Zcully

Fra : ottesen

Dato : 20-03-02 23:57

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote in message
> HEjsa
> Måtte bare sige det.. JEG GLÆder mig til oscar uddelingen..

Hvorfor egentligt?

/ottesen

Fra : Lars

Dato : 21-03-02 00:01

"ottesen" skrev:

> JEG GLÆder mig til oscar uddelingen..
> Hvorfor egentligt?

Jamn - det æ' bår dajli'...

- Lars

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-03-02 00:49

Lars skrev i meddelelsen
<3c991490$0$58847$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Jamn - det æ' bår dajli'...

Ja, og man ser skuespillerene uden for deres roller ( mere eller mindre ) og
der er altid nogle babes med i kjoler, og man får genoplevet hvilke gode og
dårlige film man har set gennem året ( desværre mangler der mange film på
deres lister .. ) og så sidder man selv og håber på ét resultat, og ser om
det bliver det..

--
Anders Houmark
Life is a garden - dig it!

Fra : ottesen

Dato : 21-03-02 07:28

> Lars skrev i meddelelsen
> <3c991490$0$58847$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> der er altid nogle babes med i kjoler,.....

Den køber jeg

/ottesen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-03-02 01:05

> Måtte bare sige det.. JEG GLÆder mig til oscar uddelingen.. Endelig en god
> ting TV2 gjorde, nemlig at købe rettighederne til at sende det

Øh, det har de altså gjort i mange år. Bare de endelig har lært ikke
at afbryde pga. morgentv og få deres værter til at holde k...
på de rigtige steder. Begge dele har været temmelig belastende
mange gange.

De kunne ikke drømme om at afbryde en håndboldkamp, men at afbryde
et direkte program, der har kørt i tre timer, lige inden priserne
for Bedste mandlige hovedrolle, instruktør og film kan de godt,
selvom det er kl. 6:30 om morgenen.

De bliver heldigvis lidt bedre hvert år.

Mark
www.mandezonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-03-02 09:03

Mark Thomas Gazel skrev i meddelelsen ...

> [...]
>at afbryde pga. morgentv og få deres værter til at holde k...
>på de rigtige steder. Begge dele har været temmelig belastende

Der var på et tidspunk tale om at TV2 ikke ønskede at købe det, men det
valgte de så alligevel at gøre..

> [...]
>et direkte program, der har kørt i tre timer, lige inden priserne
>for Bedste mandlige hovedrolle, instruktør og film kan de godt,

Ja det var meget dårligt at de gjorde det.

>De bliver heldigvis lidt bedre hvert år.

Lad os håbe på en rigtig god udsendelse uden afbrydselser og uden for meget
irriterende kommentatore.. de må for min skyld gerne snakke, men når der er
andre mennesker som siger noget, skal de fatte at holde mund :)

--
Anders Houmark
Life is a garden - dig it!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-03-02 09:26

[Oscar]

> Der var på et tidspunk tale om at TV2 ikke ønskede at købe det, men det
> valgte de så alligevel at gøre..

Aha. Jeg har fulgt det i 15 år og det har flyttet kanal et par
gange, men tv2 har været stabile.

> Ja det var meget dårligt at de gjorde det.

Nu kan de heldigvis flytte det over på zulu, hvis det er.

> [...]
er
> andre mennesker som siger noget, skal de fatte at holde mund :)

Ja tak. Jeg har ikke noget imod lidt "behind the scenes" anekdoter, men
hold k..... lukket, når der er nogen på scenen.

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-03-02 10:42

Jamne derfor er det nu rigtigt at de ikke havde planer om at sende det i år,
de mente det var blevet for dyrt - Hvorfor de har ændret mening er uvist.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-03-02 16:30

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jamne derfor er det nu rigtigt at de ikke havde planer om at sende det i
år,
> de mente det var blevet for dyrt - Hvorfor de har ændret mening er uvist.

Det var vist fordi at Sv2 undlod at købe det alligevel, og så fik de det til
spotpris.

Jacob

Fra : Watch

Dato : 23-03-02 12:11

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> skrev:
> [...]
> år,
>
> Det var vist fordi at Sv2 undlod at købe det alligevel, og så fik de det

Ja, men nu har SVT2 også rettighederne, og de viser det også. Så hvis
kommentatorerne er for ringe på TV2, så skifter man da bare til SVT2,
de holder nemlig deres k.... når det vigtige skal frem....
Jeg optager det på bånd, da TV2 ikke viser resume af det. Så lidt
besparelse er der ved det.

- // W.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-03-02 10:13

TV2 : Mandag d. 25. marts Kl. 02:30 Oscar-uddelingen 2002 - direkte fra
Hollywood
Stjernetræf i Kodak Theatre, Los Angeles.

DR2: Mandag d. 25. marts Kl. 21:30 Oscar 2002 Sammendrag

SV-TV2: Søndag d. 24. marts Kl. 22:35 Oscar-uddelingen 2002
Direkte fra Kodak Theatre i Hollywood.
Studievært: Whoopi Goldberg.

SV-TV2 : Mandag d. 25. marts Kl. 02:30 Oscar-uddelingen 2002
Direkte fra Kodak Theatre i Hollywood.

Det er lidt smart! Man går ind på TV2's programoversigt, vælger hele ugen
søger på Oscar. Først snupper den alle danske, og derefter vælger man alle
Nordiske, Engelske...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 22-03-02 15:15

> SV-TV2: Søndag d. 24. marts Kl. 22:35 Oscar-uddelingen 2002
> Direkte fra Kodak Theatre i Hollywood.
> Studievært: Whoopi Goldberg.

Åh nej, ikke Whoopi Goldberg....

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-02 00:05

On Fri, 22 Mar 2002 15:14:30 +0100, "Jeppe Møller"
<jeppem@groenjord.dk> wrote:

>Åh nej, ikke Whoopi Goldberg....

Ja fååårkk!! Jeg kan ikke snuppe det kvindemenneske. Og så er hyn bare
overhovedet ikke sjov??
Nå man må jo nok bide i det sure æble

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Wertigo

Dato : 23-03-02 12:07

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:k2en9ug9gbq7716sbs8vld6qqfpmhhdon9@4ax.com...

> Ja fååårkk!! Jeg kan ikke snuppe det kvindemenneske. Og så er hyn bare
> overhovedet ikke sjov??
> Nå man må jo nok bide i det sure æble

Og så var hun decideret pinlig sidst, hun var vært....

Men jeg glæder mig alligevel:)

Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-02 17:51

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...
>Måtte bare sige det.. JEG GLÆder mig til oscar uddelingen.. Endelig en god
>ting TV2 gjorde, nemlig at købe rettighederne til at sende det

Can't wait either!
Skal se det live søndag nat, og så på arbejde mandag aften...

Nogen der ved hvorfor DR2 sender sammendraget?
Det burde da være TV2 der skulle sende det.

--
Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!