Prisforskel Privat/Erhverv ?
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 20-03-02 20:03

Jeg er privatkunde ved CC og har en 2048/512 ADSL.
For denne betaler jeg 895,- pr. md.

Erhvervskunder betaler for samme forbindelse 716,- pr. md.

Forskellen (udover prisen) er så vidt jeg kan se, at jeg blot skal
angive et firmanavn i bestillingsformularen.

Kan det være rigtigt ?

Inden en eller anden siger : " Ring til Kundeservice", vil jeg lige
tilføje, at det havde jeg da også tænkt mig at gøre, hvis ikke lige at
der er et klogt hovede herinde i aften, der kan sænke mine drømme om
at spare 179,- pr. md.

--------
Med venlig hilsen

Simon Walther-Larsen, Haderslev - Sdr. Jylland

Fjern xxx i emailadresse ved besvarelse hertil

Fra : Simon Skals

Dato : 20-03-02 20:36

It seems Simon Walther-Larsen wrote:
>Jeg er privatkunde ved CC og har en 2048/512 ADSL.
>For denne betaler jeg 895,- pr. md.
>
>Erhvervskunder betaler for samme forbindelse 716,- pr. md.

Kr. 716,- + moms = kr. 895,-

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 20-03-02 20:39

On Wed, 20 Mar 2002 19:35:52 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Kr. 716,- + moms = kr. 895,-

Heheh....minor detail....thx

--------

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-03-02 20:52

On Wed, 20 Mar 2002 20:03:23 +0100, Simon Walther-Larsen
<waltherxxx@larsen.dk> wrote:

> [...]
>
>Forskellen (udover prisen) er så vidt jeg kan se, at jeg blot skal
>angive et firmanavn i bestillingsformularen.

Kan du sige 'Moms'?

As in: 716 excl. moms er det samme som 895 incl. moms, forskellen på 895
og 895 er.. 0 kr, prisen på en erhverv- og en privat adsl er altså den
samme.

http://www.gartneriet.dk