MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Speaker ikon i win2000
Fra : Thf

Dato : 20-03-02 18:51

Hvordan er det nu lige man kan få den frem i tray'en.
Har også lige installeret de nyeste win2000 driverer.

Jeg har et SBlive installeret, lyd og musik, er ok, men jeg
kan jo ikke regulerer lyden uden ikonet.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : jæver

Dato : 20-03-02 19:06

"Thf" <tommy_friis@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige man kan få den frem i tray'en.
> Har også lige installeret de nyeste win2000 driverer.
>
> Jeg har et SBlive installeret, lyd og musik, er ok, men jeg
> kan jo ikke regulerer lyden uden ikonet.

kontrolpanel, multimedier, sæt hak i i vis lydikon på
proceslinien.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 19:10

Wed, 20 Mar 2002 17:50:36 GMT, skrev tommy_friis@mail.dk (Thf):

>Hvordan er det nu lige man kan få den frem i tray'en.

Kontrolpanel => lyde
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thf

Dato : 20-03-02 21:09

>Kontrolpanel => lyde
>--
>med venlig hilsen
>Knud
>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
>Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
Takker for begge svar, men når jeg installerer 2000/Xp updaten- HQ og Mixer
softwaren så ghostet muligheden for at aktiverer lyd ikonet, problemet
startede med at jeg fjernede en linie via regedit som intet har med lyd at
gøre, og selv backup'en jeg lavede som sikkerhed, kunne ikke importeres
igen, så hjælper det ikke jo ikke så meget at lave en backup. ;-(

1.Gang jeg installerede win2000 og blaster driverne var der ingen problemer.
Ellers har win2000 kørt fint.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 03:57

Thf skrev:

> Takker for begge svar, men når jeg installerer 2000/Xp updaten- HQ
> og Mixer softwaren så ghostet muligheden for at aktiverer lyd
> ikonet,

Kunne du så ikke bare bruge mixeren inde i AudioHQ. Har du ikke
AudioHQ liggende i systray?

Madsen.

Fra : Thf

Dato : 21-03-02 18:54

>Kunne du så ikke bare bruge mixeren inde i AudioHQ. Har du ikke
>AudioHQ liggende i systray?
Nej, for når jeg instalerer Win2000 driverne, så er det, at lyd-ikonet
slideren ghostes og ikonet forsvinder i tray'en, og jeg kan ikke vælge noget
med lyd, lyden virker dog fint, bare ikke som den burde, når jeg instalerer
2000/XP driverne, og starter Mixer eller HQ, så melder Win2000 en error
"Kan ikke loade Plugins"

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 22:03

Thf skrev:

> [...]
> den burde, når jeg instalerer 2000/XP driverne, og starter Mixer
> eller HQ, så melder Win2000 en error "Kan ikke loade Plugins"

Hmm, jeg ville nok kyle den nyeste driver ud og installere en ældre
så. På min Win2000 har jeg i hvert tilfælde ikke problemer med et
gråt lydikon, men det er heller ikke den nyeste driver fra Creative
jeg kører med. (Det er et Live 5.1 jeg sidder med)

Madsen.

Fra : Thf

Dato : 23-03-02 18:05

> [...]
>gråt lydikon, men det er heller ikke den nyeste driver fra Creative
>jeg kører med. (Det er et Live 5.1 jeg sidder med)
Ohh, jeg havde den opfattelses at der kun fantes en driver til win2000/xp
men jeg kan jo prøve at installerer driverne fra den gamle medfølgende cd
og derefter updaterer med de nye drivere.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Thf

Dato : 25-03-02 17:33

> [...]
>gråt lydikon, men det er heller ikke den nyeste driver fra Creative
>jeg kører med. (Det er et Live 5.1 jeg sidder med)
Jeg opgav, så jeg har geninstalleret win2000, og samlige driverer
er på plads.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S