Billigt bundkort!
Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 20-03-02 18:15

Hej NG!

Jeg står overfor at skulle samle en billig (Meget billig) PC'er til den
bedre halvdel :) Kravene er som følger:

Skal være billigt!
Skal være nyt, altså ikke brugt udstyr!

Jeg mener selv at hun mindst skal have en 600-700 MHz processor, hvis der
skal bare lidt ud af den. Jeg er AMD tilhænger, så derfor bliver det i denne
lejer vi leger :)

Men hvilket bundkort kan anbefale?
Hvordan er kvaliteten, stabiliteten, og hurtigheden på følgende bundkort:
ECS K7S5A - SiS735 Chipset
PC Chips - M-830LR - SiS735 Chipset
Asus A7V133-VM ATX

Andre forslag?

MVH
Troels Pedersen!

Fra : reno

Dato : 20-03-02 19:40

soltek sl75kav/-x
mvh reno

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 20-03-02 19:47

T r o e l s P e d e r s e n wrote:

<snip>
> Andre forslag?
<snip>

Microstar K7T - på dette board er der endda plads til en rigtigt
god køleprofil (læs=Alpha 8045T).

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Wenzel

Dato : 20-03-02 21:10

ECS K7S5A er ok (nok også det billigste) men husk at, hvis dit valg falder
på dette kort, kan det anbefales at opdaterer bios. hvis flere oplysninger
ønskes, er det bare at spørge..

Wenzel

Fra : sputnik

Dato : 21-03-02 06:57

On Wed, 20 Mar 2002 18:14:36 +0100, "T r o e l s P e d e r s e n"
<troels_p@12mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Men hvilket bundkort kan anbefale?
>Hvordan er kvaliteten, stabiliteten, og hurtigheden på følgende bundkort:

Find noget på www.demoshop.dk evt.

Der er f.eks. a7v133 for 500 kr.
samt noget gigabyte (kt133) med grafik og lyd på (micro atx).
www.giga-byte.dk
ftp.asuscom.de/pub

mvh

John

Fra : sputnik

Dato : 21-03-02 09:12

On Thu, 21 Mar 2002 06:57:20 +0100, sputnik <johnknuhtsen@mail.dk>
wrote:

>Find noget på www.demoshop.dk evt.

ECS og PCChips produceres samme sted (ialfald samme ejer) og er samme
såsom/så kvalitet.

Men asus, gigabyte, abit, aopen, iwill, msi, epox, soyo kan bedre
anbefales.

Demoshop'ens varer er ikke altid brugte. Det er ganske utænkeligt, at
de skulle have haft alt det i demo. De driver derimod en forretning
baseret på restlager-opkøb, så vidt jeg kan se.

mvh

John

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 21-03-02 09:24

sputnik wrote:

<snip>
> Demoshop'ens varer er ikke altid brugte. Det er ganske
> utænkeligt, at de skulle have haft alt det i demo. De driver
> derimod en forretning baseret på restlager-opkøb, så vidt jeg
> kan se.
<snip>

Nej, der er ikke tale om restlageropkøb. Demoshop.dk er Zitechs
måde at slippe af med demo, ukomplette og /udgåede/ varer,
hvilket fint forklarer mængden af KT-133-bundkort på siden.

Fra : Jørn Thomsen

Dato : 22-03-02 19:07

Hej!

Prøv at kigge på www.amitech.dk de har et overskudslager af