fedest
Fra : jens

Dato : 20-03-02 18:00

hej gruppe
det er endeligt lykedes at få en jagt
dvs . et medlemskab af et konsortium ,10 minutter fra
min seng. 400 tønerland skov stærkt råvildt dejligt kuperet terræn kun 8
medlemmer der ikke overrender
reviret, 2 søer med god andejagt, alle medlemmer på lige fod. som nybagt
jæger har jeg vistnok skudt papegøjen.
alt dette uden at kende en eneste af de eksisterende medlemmer. men som
heromkring går for at værre
yderst dygtige og rare jægere.
med venlig hilsen
jens smed

Fra : Krank

Dato : 20-03-02 18:23

"jens" <jsh@it.dk> skrev i en meddelelse
> <><<><><><><><><><><><><<<<<<<<

Meget interessant for alle andre - og hvad saa?

Skal vi med eller hvad havde du tænkt med dit indlæg - bvadr!!!!!!!!!

Her kan du stadig henvende dig med dit ævl -
http://www.auh.dk/psh/index.htm - god bedring!!

Krank

Fra : M Sørensen

Dato : 20-03-02 20:30

Misundelse er en grim ting!!!!!

Til Jens Held og lykke med det :)

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : Torben F@rum

Dato : 20-03-02 21:55

> [...]
>
> Skal vi med eller hvad havde du tænkt med dit indlæg - bvadr!!!!!!!!!
>
> Her kan du stadig henvende dig med dit ævl -

Du er sguda for syg...............

Torben Farum

Fra : Martin Nielsen

Dato : 20-03-02 22:15

Knæk og bræk med det.

Det strider ellers mod mine principper at kommentere indlæg fra personer som
Krank, men spar os dog for dine evindelige svage kommentarer, så ALLE kan
ytre sig i denne NG uden altid at skulle have en, meget apros pos, hjernedød
kommentar med på vejen. Nu skal du sikkert komme med en smart bemærkning,
men spar dig, dine bemærkninger er uden relavans. Du ligger meter under Jens
Langknivs kommentarer, dem kan man i det mindste more sig over.

Martin

Fra : Poul

Dato : 25-03-02 16:42

Om Krank, kan jeg kun sige " MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES"
!!!!!!!!!

Fra : jens

Dato : 26-03-02 09:16

krank? jeg er ikke ferm til tysk men mon ikke navnet betyder syg, han ved
det sikkert godt selv.
ps. jeg stod op i morges for at kørre til mit nye revir
400 tdr l. til krank.s. misundelse vil jeg sige at der sandsyndeligvis går
op til flerre medaljebukke rundt.
og samtidig . det tog kun 9 minutter.
mvh .jens smed.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 27-03-02 23:16

Tillykke med reviret, jeg er selv ny jæger og går med det ivindelige problem
at få lov til at gå på jagt. kunne nogle af de etablerede jægere ikke
sommetider ønske sig at få en "ny" jæger med i reviret, da man jo her har
muligheden for at lære fra sig. da vi som nye jægere jo er meget lydhør for
hvad andre fortæller os
endnu en gang tillykke. bare det var mig

mvh
michael

Fra : NoRMaN!!

Dato : 20-03-02 18:33

Tjah...det lyder jo som en drømmesituation, som ihvertilfælde nogle af os
andre "ungjægere", stadig har til gode

Tillykke me´et......

/Stig

Fra : Peder Porse

Dato : 20-03-02 20:19

hJERTELIG TILLYKKE.

lAD OS HØRE MERE FRA SÆSONEN..DER ER JO KUN 2 MÅNEDER TIL BUKKEJAGTEN
STARTER.
PP