MS Windows
briani 27239
Udskrivning - "Out of virtuel Memory" ?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-03-02 17:03

Hej

Jeg har lavet en plakat i publisher 2000 i A1 størrelse
den er fyldt med en masse bitmaps & tekst,
publisher filen fylder ca 130mb

Når jeg vil udskrive den på min HP DesignJet 500(A1 printer)
får jeg beskeden "out of virtuel memory" og det er selv om
jeg har 3gb fri på C: og køre med swap filen på D: (windows styre den selv)
hvor der er 6GB fri (har også prøvet med en fixed på 1gb)

Kigger jeg i C.\windows\temp under udskrivning kan jeg se at den
oprette en fil Hpxxxx.tmp der kommer til at fylde ca 130mb når den er
på 100% i udskrivnings vinduet, derefter køre Harddisken
og den opretter en fil mere(xxxx.tmp, når den når op på 167mb
kommer der et fejl vindue(hpltrn1=vindue navn)
frem med beskeden "Out of virtuel memory"
(windows printer ikon kommer ikke frem i systray
ved denne udskrivning)

fjerne jeg halvdelen af bitmappende kommer den fint igennem
og nr.2 temp fil kommer også kun op på ca 70mb
når nr. 2 temp fil er på 70mb starter windows printer i systray.

Er der nogen der bare har den mindste anelse om hvad jeg kan gøre ?

Jan Rasmussen

Windows98se, 256mb ram

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-03-02 13:55

"Jan Rasmussen" <fakemail@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lavet en plakat i publisher 2000 i A1 størrelse
> den er fyldt med en masse bitmaps & tekst,
> publisher filen fylder ca 130mb

Lige en oplysning mere,

jeg har overført dokumentet til en anden computer med samme hardware og
software
og opsætning og der virker det.

Jan Rasmussen