Er det nogen nydelse at få den op bagrfa ?
Fra : Bente Pedersen

Dato : 20-03-02 16:52

Må kun besvares af kvinder !!

Mange mænd synes at det er utroligt lækkert at bolle en kvinde i anus
pt.
Men hvad med os kvinder ?
Jeg har aldrig prøvet (ej lyst), men kunne godt lige tænke mig at få
et par kvinders erfaring med på vejen.
Gør det ondt ?
Kan man virkelig orgasme af det -og er det en nydelse ?
Hvad var din fornemmelse bagefter happening ?

Bente

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-03-02 16:57

"Bente Pedersen" <bente700@yahoo.dk> wrote in message
> Må kun besvares af kvinder !!

hvorfor dog det??? der er da enkelte mænd der også kan tale med om det...

> Mange mænd synes at det er utroligt lækkert at bolle en kvinde i anus
> pt.

pt?? har de ikke altid synes det??

> Men hvad med os kvinder ?

i sin tid da jeg kunne, synes jeg da bestemt det var lækkert og godt.....

> Jeg har aldrig prøvet (ej lyst), men kunne godt lige tænke mig at få
> et par kvinders erfaring med på vejen.
> Gør det ondt ?

det kan det gøre hvis det ikke gøres på den rette måde.... der er flere
gange postet en flot beskrivelse af hvordan det bør gøres her i gruppen men
jeg er for doven til at søge efter linket så du får denne her i stedet
http://www.mandezonen.dk/test/article.php4?sid=22

> Kan man virkelig orgasme af det -og er det en nydelse ?

ja så absolut.....

> Hvad var din fornemmelse bagefter happening ?

let øm og meget tilfredsstillet*G* som regel....
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 17:40

Wed, 20 Mar 2002 16:57:19 +0100, skrev "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk>:

>hvorfor dog det??? der er da enkelte mænd der også kan tale med om det...

Ja da.

Det er pragtfuld, men det kræver lidt øvelse fra begges sider.

Tålmodighed er det rette ord for det.

Som modtager skal man være helt afslappet, det går ikke, hvis man
er nervøs og anspændt.

Og den, der er aktiv skal også være forsigtig og meget gerne
begynde at lege med anus først, stikke en finger op og måske en
til og gå over til en butt plug.

Da jeg var yngre kunne jeg også få udløsning, som modtager af
analsex, nu da jeg er blevet en gammel »gris«, så skal der lidt
mere til.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-03-02 22:25

[Bente Pedersen | 20 Mar 2002 07:51:30 -0800]

>Må kun besvares af kvinder !!

Helt ærligt... dén slags er useriøst !!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 20-03-02 23:32

On Wed, 20 Mar 2002 22:25:17 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>[Bente Pedersen | 20 Mar 2002 07:51:30 -0800]

>Helt ærligt... dén slags er useriøst !!

og fejl postet man kan ikke skrive et indlæg der ikke kan besvares af
alle der har lyst - så er det jo ikke længer et debat forum !
Mv
Bo

fut :dk.admin.netikette

Fra : Anita

Dato : 20-03-02 23:48

"Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse

Hej René

> Helt ærligt... dén slags er useriøst !!

Ja, og dog. Hvis nu hun blot ønsker at høre svar fra kvinder, for dermed
selv at kunne identificere sig med dette, eller dermed få en større
forståelse for, hvad det handler om, for kvinder at modtage anal.
Men måske havde hun ikke lige tænkt på, at der også var mænd, som havde RET
gode erfaringer på det område?

Venligst Anita

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 21-03-02 01:14

On Wed, 20 Mar 2002 23:47:36 +0100, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>"Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse
>
>Hej René

>Ja, og dog.

neeej Anita det er denat forum uanste køn religion & etnisk
afstamning:)

>Hvis nu hun blot ønsker at høre svar fra kvinder, for dermed
>selv at kunne identificere sig med dette, eller dermed få en større
>forståelse for, hvad det handler om, for kvinder at modtage anal.

x -finger og bed til der er nogen kvinder der svare !
men mankan ikke stille det som en krav endsig en anmodning i et åbent
debat forum

>Men måske havde hun ikke lige tænkt på, at der også var mænd, som havde RET
>gode erfaringer på det område?

ja som du kan se er der jo en del eller nogen homoseksuelle mænd
herinde og nogen af dem har !
Mv
Bo

Fra : Dan Andersen

Dato : 21-03-02 09:51

Hejsa,

RET

> ja som du kan se er der jo en del eller nogen homoseksuelle mænd
> herinde og nogen af dem har !

Man behøver vel ikke være homoseksuel for at "modtage" anal sex, når man nu
er mand ?

Mvh

Dan Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-03-02 10:14

"Dan Andersen" <da@da.da> wrote in message

> Man behøver vel ikke være homoseksuel for at "modtage" anal sex, når man
nu
> er mand ?

Nu handlede det jo mere om den anden ende Hvis jeg altså har forstået
det korrekt hehe

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-03-02 22:10

[Dan Andersen | Thu, 21 Mar 2002 09:50:59 +0100]

>Man behøver vel ikke være homoseksuel for at "modtage" anal sex, når man nu
>er mand ?

Næh, man kan vel blot være biseksuel, eller overvejende hetero med en
biseksuel snert?

Det andet kan heller ikke være en regel; jeg er jo f.eks. bøsse, men har
ikke erfaring i hvordan det er at være den "modtagne" part i analsex.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 22-03-02 00:12

Rene' Hjorth skrev i en meddelelse news:ktik9u02bqfs4mcb08u5p4jli5elnmkho5@4ax.com...

Hej Rene´ og Dan

Dan Andersen skrev

> Næh, man kan vel blot være biseksuel, eller overvejende hetero med en
> biseksuel snert?

Er en mand biseksuel er det temmelig sikkert, han kan lide det.
Men jeg har kendt flere meget heteroseksuelle mænd, som
var nærmest homofobiske, men ikke desto mindre tændte
temmelig meget på at få en finger bagi, når vi elskede.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Mic

Dato : 22-03-02 00:25

> [...]
> var nærmest homofobiske, men ikke desto mindre tændte
> temmelig meget på at få en finger bagi, når vi elskede.

Nu er dxer ( i min verden i hvert fald) en himmelvid forskel på at få en
finger op bagi, og på at få en anden mands pik i røven. Det første er ret
frækt, men det sidste er direkte frastødende, I hvert fald tankken om, da
jeg ikke har praktisk erfaring på området, og i øvrigt heller ikke regner
med at få det...

Michael Colding
redaktør, http://www.MandeZonen.dk
Skrivekløe? Vi mangler ALTID nye talenter.

Fra : Dan Andersen

Dato : 22-03-02 17:13

> Nu er dxer ( i min verden i hvert fald) en himmelvid forskel på at få en
> finger op bagi, og på at få en anden mands pik i røven. Det første er ret
> frækt, men det sidste er direkte frastødende,

Samme her (det var endelig også det jeg mente)

Mvh

Dan Andersen

Fra : Hanne L

Dato : 22-03-02 20:12

Mic skrev i en meddelelse news:3c9a6b9c$0$72035$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Mic

> [...]
> jeg ikke har praktisk erfaring på området, og i øvrigt heller ikke regner

Jeg kan nu ikke få øje på det frastødende i mandesex.
Og hvorfor er det mere frastødende, at en mand får en pik
bagi, end at en kvinde får det? Mange/de fleste? mænd elsker
jo at dyrke analsex med deres kvindelige partner. Jeg kan ikke
lige se forskellen.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Mic

Dato : 23-03-02 14:26

Hej Hanne

> [...]
> bagi, end at en kvinde får det? Mange/de fleste? mænd elsker
> jo at dyrke analsex med deres kvindelige partner. Jeg kan ikke

Smag og behag er som bekendt VIDT forskellig. JEG finder frastødende at
skulle røvpules af en anden mand, men tænder andre på det, så fred med

Fra : Henrik Andersen

Dato : 22-03-02 16:01

> [...]
> Hejsa,

> RET

> Man behøver vel ikke være homoseksuel for at "modtage" anal sex, når man

Næe, en finger i en god sags tjeneste er da velkommen

Henrik Andersen

Fra : Anita

Dato : 21-03-02 11:19

"Chokmah Dog Fever" skrev

> neeej Anita det er denat forum uanste køn religion & etnisk
> afstamning:)

Ja naturligvis.

> x -finger og bed til der er nogen kvinder der svare !
> men mankan ikke stille det som en krav endsig en anmodning i et åbent
> debat forum

Man kan da godt stille kravet, men ikke forvente at det bliver respekteret.

Venligst Anita
- der nu vil gå til fonetikprøve, så kryds lige fingre, ikk'?!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-03-02 11:14

[Anita | Wed, 20 Mar 2002 23:47:36 +0100]

>Ja, og dog. Hvis nu hun blot ønsker at høre svar fra kvinder, for dermed
>selv at kunne identificere sig med dette,

Nej, jeg er enig med Bo - den slags holder ikke i et åbent debatforum,
hvor ALLE har lov til at besvare et indlæg hvis de synes at de har noget
at biddrage med.

Hun kan måske skrive noget med at hun især savner svar fra kvinder
omkring andre erfaringer m.m., men at starte et brev i et åbent forum
med ovenstående krav, virker helt igennem forkert.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anders Poulsen

Dato : 21-03-02 12:49

Jeg tror nu heller ikke det var men, som noget nedsættende over for
homoseksuelle.
Men da jeg selv kun er til kvinder, vil jeg da også være mere, interesseret
i hvordan kvinder har det med analsex. Jeg tror da det må have den samme
virkning uanset om man er mand eller kvinde. Tanken om at en kvinde bruger,
en dildo på mig virker da ikke frastødende. Der skal jo andet til end den
fysiske påvirkning, selv om den måske nok kan frembringe orgasmen alene.

Anders, ----- som har været lidt med her før.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 21-03-02 20:19

On Thu, 21 Mar 2002 12:48:45 +0100, "Anders Poulsen"
<anders-bo@poulsen.mail.dk> wrote:

HI Anders

>Jeg tror nu heller ikke det var men, som noget nedsættende over for
>homoseksuelle.

det føler jeg mig ovebevist om det ikke var !

> [...]
>virkning uanset om man er mand eller kvinde. Tanken om at en kvinde bruger,
>en dildo på mig virker da ikke frastødende.

Det har jeg godt nok arldrig tænkt igenem ? men på en eller anden måde
ville det virke æres krænkene på mig ?

> Der skal jo andet til end den
>fysiske påvirkning, selv om den måske nok kan frembringe orgasmen alene.

ja det er sgu meget forskeligt - jeg tror slet ikke jeg vil kunne få
den op at stå uden min fantasi

>Anders, ----- som har været lidt med her før.

son forhåbentligt bliver men vær lige rar og kikke på den her :

det er sgu ærgeligt når du faktisk kan skrive et godt indlæg at man
skal fare frem og tilbage i mellem top og bund af indlæg - altså bare
skirve som du føre en dialog

Mv
Bo

Fra : Hanne L

Dato : 22-03-02 00:36

Anders Poulsen skrev i en meddelelse news:3c99d032$0$39552$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Anders

> [...]
> i hvordan kvinder har det med analsex. Jeg tror da det må have den samme
> virkning uanset om man er mand eller kvinde.

Hvis du med samme virkning mener, at man uanset om man er mand
eller kvinde kan få orgasme ved analsex, har du ret.
Men det funker på hver sin måde. Mænd får det ved stimulation
af prostatakirtlen, mens jeg ikke er helt klar over, hvad der
frembringer orgasmen hos os kvinder. Jeg har dog en ide om,
at det er G-punktet, som stimuleres ad den vej, selvom jeg
fysiologisk ikke helt kan det få det til at stemme.
Men det er vel også lige meget, så længe det er godt.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henrik Andersen

Dato : 22-03-02 16:00

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [Bente Pedersen | 20 Mar 2002 07:51:30 -0800]

> Helt ærligt... dén slags er useriøst !!
>

> René
> www.rene.hjorth.com

100% enig, da det jo ikke kun er hende der læser indlæggene....

Hvis hun KUN er interesset i at 'høre' responsen fra Kvinder kan hun jo
nøjes med at læse dé indlæg....

Jeg synes det er fedt med en mulleard TV kanaler, MEN jeg ser sgu da kun det
der interesser mig...

Det svarer lidt til at at ringe til de kanaler man ikke kan li' og bede dem
lukke butikken...

Ingen af delene holder ikke én millimeter...

Det var bare det jeg ville sige, hej....

Henrik Andersen

Fra : Ally

Dato : 20-03-02 23:59

> Må kun besvares af kvinder !!

Ja, jeg VED godt, jeg ikke er kvinde, men derfor har jeg erfaring på området
alligevel, så derfor tillader jeg mig nu at svare alligevel *S*.

> Mange mænd synes at det er utroligt lækkert at bolle en kvinde i anus

Jeg har aldrig prøvet det, men personligt tænder jeg ikke på at være den
aktive i den rolle.

> Jeg har aldrig prøvet (ej lyst), men kunne godt lige tænke mig at få
> et par kvinders erfaring med på vejen.
> Gør det ondt ?

Nej, ikke hvis det bliver gjort rigtigt. D.v.s. med glidecreme, afslapning
og øvelse. Den modtagne skal slappe fuldstændigt af, og der skal altid
bruges glidecreme.

> Kan man virkelig orgasme af det -og er det en nydelse ?

Ja til begge. Selvfølgelig er det en nydelse (igen, hvis det bliver gjort
rigtigt), for ellers ville man vel ikke gøre det? Alt drejer sig
selvfølgelig om smag og behag. Nogle bryder sig ikke om det, andre elsker
det. Jeg hører til sidstnævnte. Jeg har tændt på fantasien i mange år, og
fik det prøvet for et halvt år siden, og det bekræftede bare mine fantasier.
For mit vedkommende føles det skønt at "blive fyldt ud".

> Hvad var din fornemmelse bagefter happening ?

Total afslapning og en gennemfed følelse. Jeg har kun prøvet det 1 gang, men
sikken en gang *SF*.

K.h.

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 11:45

Wed, 20 Mar 2002 23:59:11 +0100, skrev "Ally"
<quincy_md@hotmail.com>:

>Jeg har aldrig prøvet det, men personligt tænder jeg ikke på at være den
>aktive i den rolle.

Det gør jeg heller ikke, af en eller anden grund er der mindst
dobbelt så mange aktive som passive, så det kan være svært at
finde en aktiv partner.

Det samme gør sig gældende indenfor S/M, det er dælme svært at
finde en S, men M'er er der masser af.

Fra : Anita

Dato : 21-03-02 12:53

"Knud Gert Ellentoft" skrev i meddelelsen

> Det gør jeg heller ikke, af en eller anden grund er der mindst
> dobbelt så mange aktive som passive, så det kan være svært at
> finde en aktiv partner.

Øhm, måske forstår jeg mig ikke på det, men mener du ikke, at det kan være
svært at finde en passiv partner? Hvis altså der er dobbelt så mange aktive
som passive?

> Det samme gør sig gældende indenfor S/M, det er dælme svært at
> finde en S, men M'er er der masser af.

Heller ikke dette kender jeg så meget til, så jeg spørger lige dumt: "S'er"
er det dem, der vil domineres eller dominere? Og hvorfor mon det ene er mere
fremtrædende end det andet?

Venligst en undrende Anita

Fra : Stuffy

Dato : 21-03-02 12:56

> [...]
"S'er"
> er det dem, der vil domineres eller dominere? Og hvorfor mon det ene er

Hvis du har spørgsmål, der ikke er relevante for den pågældende diskussion,
ville det være rart, hvis du startede en helt ny tråd.

Hilsen
Jimmy

Fra : Vanillepigen

Dato : 21-03-02 15:05

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Jimmy

> Hvis du har spørgsmål, der ikke er relevante for den pågældende
diskussion,
> ville det være rart, hvis du startede en helt ny tråd.

Der tager du altså fejl. Medmindre det nye spørgsmål er fuldstændigt
irrelevant for gruppen, kan det sagtens opstå udfra en gammel tråd, og det
gør det også ofte her på usenet i almindelighed og denne gruppe i
særdeleshed. Tjek fx tråden "Minimumsalder på kontaksted", der får vide
forgreninger.
Faktisk ligesom en almindelig diskussion/samtale i RL.

I nogle tilfælde opstår der måske så et selvstændigt spørgsmål, der får en
ny tråd. Men det er så vidt jeg ved ikke påkrævet.

Mange venlige hilsner fra Kristine, der muligvis er gået henstillerne (eller
hvad det nu hedder) i bedene.

FUT: dk.snak.snik

Fra : Stuffy

Dato : 21-03-02 15:39

> [...]
> irrelevant for gruppen, kan det sagtens opstå udfra en gammel tråd, og det
> gør det også ofte her på usenet i almindelighed og denne gruppe i

Ja det sker ofte og det er super-irriterende for den oprindelige spørger, da
han/hun derved ikek får løst sit problem.

>Tjek fx tråden "Minimumsalder på kontaksted", der får vide
> forgreninger.
> Faktisk ligesom en almindelig diskussion/samtale i RL.

Jeg er bekendt med den tråd - jeg startede den.
Også i det tilfælde kom der stort set intet brugbart ud af den tråd, fordi
den blev drejet.

> I nogle tilfælde opstår der måske så et selvstændigt spørgsmål, der får en
> ny tråd. Men det er så vidt jeg ved ikke påkrævet.

Muligt - men det er sund fornuft og ville gavne meget, hvis der gjorde.

Nyhedsgrupper lagres på f.eks. Google og det er der rart at kunne søge en
løsning på et problem, men denne mulighed udhules, når der er folk der synes
det er spændende liiiige at spørge om noget tråden ikke drejer sig om.

> FUT: dk.snak.snik

EOD herfra da jeg nu er med til at udhule denne tråd også :-/

Venlig hilsen
Jimmy

Fra : Vanillepigen

Dato : 21-03-02 16:00

> Ja det sker ofte og det er super-irriterende for den oprindelige spørger,
da
> han/hun derved ikek får løst sit problem.

Dette er ikke en brevkasse, men et diskussionsforum, så man kan ikke regne
med at problemet bliver løst.

> Jeg er bekendt med den tråd - jeg startede den.
> Også i det tilfælde kom der stort set intet brugbart ud af den tråd, fordi
> den blev drejet.

Den handlede da i lang tid om emnet så vidt jeg husker.

> Muligt - men det er sund fornuft og ville gavne meget, hvis der gjorde.

Ikke i følge min mening. Som sagt er det ikke en brevkasse. Iøvrigt er det
netop en del af charmen ved usenet.

men denne mulighed udhules, når der er folk der synes
> det er spændende liiiige at spørge om noget tråden ikke drejer sig om.

Men måske relevant nok for folks stillingtagen til eller forståelse af et
problemområde.

> EOD herfra da jeg nu er med til at udhule denne tråd også :-/

Ja det er sjovt nok derfor jeg futtede, men det valgte du at ignorere, så er
du sgu også selv udenom det.

> Venlig hilsen
> Jimmy

Ditto, Kristine

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 13:03

Thu, 21 Mar 2002 12:52:39 +0100, skrev "Anita"
<anita@mail1.stofanet.dk>:

>Øhm, måske forstår jeg mig ikke på det, men mener du ikke, at det kan være
>svært at finde en passiv partner? Hvis altså der er dobbelt så mange aktive
>som passive?

Ups - det var noget vrøvl, jeg fik skrevet, det er aktive
partnere, der kan være svære at finde, da der findes mange flere,
der kun ønsker at være passive.

>Heller ikke dette kender jeg så meget til, så jeg spørger lige dumt: "S'er"
>er det dem, der vil domineres eller dominere?

Jo, S er dem, der vil domineres og M, den der vil domineres.

>Og hvorfor mon det ene er mere
>fremtrædende end det andet?

Kunne jeg også godt lide at vide.
Fordi en M blot kan slappe af og nyde herrens behandling/ordrer
og ikke have noget ansvar?

Fra : Henning

Dato : 21-03-02 18:41

newsij9uopsq3ch4v6rai5rm3ijtun6ooolp@news.tele.dk...

"S'er"

> Jo, S er dem, der vil domineres og M, den der vil domineres.

Øh? Kud har du drukket af natpotten*GGG*
S`ere er dem der vil domminere (uden s)

Inden for dette væsen er der typisk følgende bogstaver:
BDSM
Disse står for: Bondage, Dominans; Sadisme; Masochisme

Se evt. dette link, som modesty, redaktør af bladet SMIL, har
lavet.
http://www.passioner.dk/

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-02 00:10

Thu, 21 Mar 2002 18:41:03 +0100, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

>S`ere er dem der vil domminere (uden s)

I know...

Spank me...

Fra : Henning

Dato : 21-03-02 18:28

> [...]
> finde en aktiv partner.
>
> Det samme gør sig gældende indenfor S/M, det er dælme svært at

Pudsigt
De M´er jeg gennem de sidste åringer har haft lidt overfladisk kontakt
med, har da alle haft en S partner *G*,
På de datings sider jeg har været inde og se på profiler, vrimler det
just ikke med M`er, dem der er, er M`er med partnere for en stor del
Selv om de da ofte er parate til E-mail S/M fantasier ved siden af
Mon ikke, det er lidt sådan, hvis man som S`er leder efter en Mèr,
så virker det svært og omvendt?

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-02 19:33

Thu, 21 Mar 2002 18:28:11 +0100, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

>Mon ikke, det er lidt sådan, hvis man som S`er leder efter en Mèr,
>så virker det svært og omvendt?

Muligvis, det kan også være afhængig af, hvem man er.

Fra : Hanne L

Dato : 22-03-02 00:07

Henning skrev i en meddelelse news:3c9a185e$0$39514$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Henning

> [...]
> Selv om de da ofte er parate til E-mail S/M fantasier ved siden af
> Mon ikke, det er lidt sådan, hvis man som S`er leder efter en Mèr,

Der er stor mangel på kvindelige S´ere, så når man som
dominerende kvinde søger mandlige m´ere via en profil, bliver
man totalt overvældet med breve.
Og går man f.eks. ind på Ofir og chatter som kvindelig S´er sker
det samme. Der er så mange, der skriver til en i rødt, at man ikke
kan nå at svare en fjerdedel. Og det uanset om man søger en
slave eller slavinde, selvom der typisk er flest mænd, der søger.

Kendetegnende for de fleste af de mænd, der henvender sig,
er, at de har en kæreste/kone, som ikke vil lege med S/M. Og
som ikke ved, de leder efter en Herskerinde. Altså skal det
foregå i hemmelighed uden hendes vidende.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 22-03-02 08:44

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Henning skrev i en meddelelse
>
> Kære Henning

Hej du dejlige

> [...]
> kan nå at svare en fjerdedel. Og det uanset om man søger en
> slave eller slavinde, selvom der typisk er flest mænd, der søger.

Nu er jeg jo ikke lige til dette hurtige ping-pong chatteri, jeg vil
også langt hellere tjatte til uartige kvinder i virkeligheden *GGG*

> [...]
> som ikke ved, de leder efter en Herskerinde. Altså skal det
> foregå i hemmelighed uden hendes vidende.

Jeg kunne ikke drømme om at lede efter en herskerinde, eller
hersker for den sags skyld
JEG er nåle,klemme,piske, fører i det foretagende, gad vide om
man skulle lave en pirsing klinik?
Hvis jeg skulle genoptage de preferangser igen, tror jeg det bliver
svært at finde en M´er der vil gå langt nok, eller er stærk nok
til ikke at "overgive sig" for nemt Der matchede min X mig
100 %, der følte jeg virkelig jeg overvandt hende *G*

Men i grunden er der ofte en del dominans i et "vanillesex"
forhold, parterne ved det bare ikke og opleves ikke sådan,
men ser man på det nonverbale ved et samleje, ser man
flere former for passivering/fastholdelse af partneren, typisk
kvinden der bliver fastholdt, lige fra at holde om hendes håndled,
hendes ben der ligger i hans albueled/på hans skuldre, til hans
hænder på hendes hals/nakke, i doggy stilen, hans greb om
hendes hofter osv. osv.
Som sagt, opleves det ikke sådan, men det er typiske dominans/
underkastelses attituder i det nonverbale kropssprog parret
imellem

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 22-03-02 20:54

Henning skrev i en meddelelse news:3c9ae0b3$0$87795$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej du dejlige

Det kan du da bare selv være *SSS*

> Nu er jeg jo ikke lige til dette hurtige ping-pong chatteri, jeg vil
> også langt hellere tjatte til uartige kvinder i virkeligheden *GGG*

Det kan jeg sagtens forstå, det er også meget sjovere *SSS*.

> Jeg kunne ikke drømme om at lede efter en herskerinde, eller
> hersker for den sags skyld

Det mistænker jeg dig nu heller ikke lige for

> JEG er nåle,klemme,piske, fører i det foretagende, gad vide om
> man skulle lave en pirsing klinik?

Ja da, hvis det tilfredsstiller dine lyster. Men mon dog?

> [...]
> til ikke at "overgive sig" for nemt Der matchede min X mig
> 100 %, der følte jeg virkelig jeg overvandt hende *G*

Men det var vist en "kamp" med temmelig store omkostninger,
så vidt jeg har forstået.
Og hvem snakker om at overgive sig? Så er legen jo forbi *SMiler*.

> [...]
> Som sagt, opleves det ikke sådan, men det er typiske dominans/
> underkastelses attituder i det nonverbale kropssprog parret

Det er jeg helt enig med dig i. Og det er deeeeeeejligt!
Og så kan det jo også sagtens ske med modsat fortegn,
hvor det er kvinden, der udøver samme "dominans". Det er
ligeså dejligt og ophidsende *SSS*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-03-02 16:13

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> Nej, ikke hvis det bliver gjort rigtigt. D.v.s. med glidecreme, afslapning
> og øvelse. Den modtagne skal slappe fuldstændigt af, og der skal altid
> bruges glidecreme.

ALTID bruges glidecreme??
Min kæreste og jeg har brugt glidecreme ÉN gang i vores forhold.. Der gider
vi ikke mere.. Der er bestemt ikke nogen nødvendighed for alle.. Vi er begge
meget glade for analsex..

/Henning

Fra : Stine

Dato : 25-03-02 22:24

> [...]
gider
> vi ikke mere.. Der er bestemt ikke nogen nødvendighed for alle.. Vi er

Hmmm... jeg synes, man ligesom mister kontrollen med glidecreme - altså den
smutter bare, så jeg er helt klart til uden :)

/Stine

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 08-04-02 10:30

"Stine" <unknown@unknown.dk> wrote in message

> [...]
den
> smutter bare, så jeg er helt klart til uden :)

Dejligt at vi ikke er de eneste.. *SF*

> /Stine

/Henning

Fra : Girlie

Dato : 22-03-02 13:58

Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

Undskyld at jeg starter nyt emne inde i tråden men min newsserver vil ikke
lade mig afsende ny besked.
"

Fra : Anita

Dato : 22-03-02 14:30

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
> kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

Tja, du kan jo tjekke priser og butikker ud på nettet? Det ville jeg i hvert
fald gøre, hvis jeg var i dine sko

Prøv fx. at søge på www.google.com på "sexbutik"
eller på www.desexedesider.dk på "butik"

Så burde der helt bestemt være nogle, der har en irl-butik et sted i kbh.
Men om man måske kunne være så "heldig" at kunne købe den slags udstyr i
andre typer forretninger (legetøj?) skal jeg ikke kunne udelukke.

Held med det.
/Anita

Fra : John Sahl

Dato : 22-03-02 14:42

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message news:3c9b29d3$0$72436$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
> kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

http://www.smshop.dk/index2.html

er altid en anbefaling værd.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Mic

Dato : 22-03-02 16:01

Hvis du skal have nogle håndjern der ikke KUN er legetøj, men kan holde til
lidt, kan du købe en god billig model i McKorman på enten Nørrebrogade
eller i Istedgade. De koster omkring 150.-, og er rimelige. En rigtig
godmodel koster omkring 400.- men de billige er FULDT ud anvendelige....
Og ha' en hyggelig weekend...

Mvh

Mic

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 22-03-02 20:07

On Fri, 22 Mar 2002 16:01:23 +0100, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

HI Mic

> [...]
>eller i Istedgade. De koster omkring 150.-, og er rimelige. En rigtig
>godmodel koster omkring 400.- men de billige er FULDT ud anvendelige....

ja du har jo selv set mine - jeg tror sgu ikke jeg ga mere ind 70 Baht
hvad er det 21 kr og de er sgu da gode - man skal selvføligt lige
omkring Bangkok

bo

Fra : Henrik Andersen

Dato : 22-03-02 16:03

> Må kun besvares af kvinder !!

NOT!

Henrik Andersen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-03-02 16:09

Hej Bente

Min kæreste (som i høj grad er kvinde *SS*) er vild med analsex..
Vi når dårlig nok at begynde, og så har hun allerede gåsehud over det meste
af kroppen..

Sjovt nok er det først efter hun har mødt mig, hun er blevet vild med det.
Før i tiden "gik hun med til det" for at "lukke munden" på hendes foregående
kærester"..

/Henning