MS Windows
briani 27239
Spilt en videofilm i flere dele
Fra : Rene Henriksen

Dato : 20-03-02 16:55

Hej

Jeg håber i kan hjælpe mig med et spørgesmål.

Jeg har en videofilm der fylder utrolig meget. Jeg vil gerne have den
brændt, men den kan ikke være på CD'en.

Kan man få et program som gør at man kan dele en videofilm-filen i flere
dele som man kan brænde den over på flere CD, uden at skulle zippe den?

Hilsen
Rene

Fra : ha

Dato : 20-03-02 17:01

> Kan man få et program som gør at man kan dele en
videofilm-filen i flere
> dele som man kan brænde den over på flere CD, uden at skulle
zippe den?

Afhængig af hvilket format filmen er gemt i. F.eks.
Virtualdub kan downloades fra http://www.doom9.org/
en side der næsten "har alt" til faget hørende.

mvh
ha

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-03-02 17:04

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message
> [...]
> Virtualdub kan downloades fra http://www.doom9.org/
> en side der næsten "har alt" til faget hørende.

Husk at vælge direct stream copy, hvis du bare vil splitte filer... Ellers
tzager det en krig.