MS Windows
briani 27239
Åbning af filer, inden sletning.
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 16:26

Hej

Hvordan kan det være, at XP vil åbne de filer jeg sletter på
skrivebordet.... Det er faktisk rimeligt irreterende, at den skal åbne
filen, inden den slettet... Mærkeligt...

Nogen der ved hvordan man slår det fra?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-02 19:12

Det vil den heller ikke så fortæl noget mere om hvad du gør.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 20-03-02 23:19

Hej Bjarke
Der er eet eller andet jeg ikke forstår - har du formuleret dit problem
korrekt?
Prøv at beskrive hvordan du sletter - bruger du højreklik på filen?
Jeg kan ikke få dit problem til at "virke" hos mig.
Hilsen
Jørgen