Skærme
Fijala 3554
Samsung 959 NF
Fra : Anders Nielsen

Dato : 20-03-02 16:30

Hej
Jeg har lige købt ovennævnte, da den jo er rost. Min tidligere var en nokia
med triniton. Den kunne give rigtig sort, mens det på ovennævnt ikke kan
lykkes selv ved yderindstilling. Jeg har et radeon 8500 grafikkort som jeg
ikke kan ændre refreshraten på (60) men det er vel et
driverproblem. Jeg har hentet en tweak men den kunne ikke pakkes ud.
Anders

Fra : ?

Dato : 20-03-02 19:52

"Anders Nielsen" <kargaard@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan ændre refreshraten på (60) men det er vel et
> driverproblem. Jeg har hentet en tweak men den kunne ikke pakkes ud.

......har selv omtalte skærm og er rigtig godt tilfreds! giver glimrende sort
med GF3 Ti 200 128 MB DDR

Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-03-02 11:37

Det var med radeon og tidligere matrox den gamle Nokia skærm gav kulsort
mens samsungen er koksgrå. Sammenlign et dos vindue med "skærmrammen" er din
så ens sort?
Anders

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 21-03-02 12:21

"Anders Nielsen" <kargaard@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det var med radeon og tidligere matrox den gamle Nokia skærm gav kulsort
> mens samsungen er koksgrå. Sammenlign et dos vindue med "skærmrammen" er
din
> så ens sort?

Du har ret i, at det indstillelige område på skærmen, i forhold til kanten,
nærmere er meget mørkegråt. Havde dog ikke tænkt nærmere over det før du
nævnte det, så det lader jeg ligge.

Kører i øvrigt med Hercules 3D Prophet II Ti.

V.h.

Mads.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 20:20

> [...]

> ikke kan ændre refreshraten på (60) men det er vel et
> driverproblem. Jeg har hentet en tweak men den kunne ikke pakkes ud.

Hvad/hvor er du på skærmen når du tester?

Kører du en film i baggrundet, eller hvordan?

prøv med lidt instillinger for graffikkortet... Evt det punkt der heder
"overlay" Hvis du afspiller mange film osv på skærmen.