Erfaringer med www.multica.com ??
Fra : Claus Rolsted

Dato : 20-03-02 15:21

Hej folkens,

Er der nogen som har erfaringer med www.multica.com ?

Det er noget med, at man downloader et .exe-program til computeren, som man
så kan sende sms med. Modtageren af sms'en har så mulighed for at reply'e
tilbage til computeren (lidt i stil med det ICQ tilbyder, vil jeg tro).

Men er der nogen som har erfaringer med programmet, og kan fortælle hvor
sikkert + stabilt det er? Og hvilke øvrige funktioner det har? Man kan ikke
opsætte det til at afsende med eens eget mobilnummer, vel?

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Paasken.dk

Dato : 20-03-02 15:48

Bortset fra at man ikke kan sende beskeder (den skriver "Fejl ved aflevering)
så er det da meget godt (!)

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:22

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in

> Men er der nogen som har erfaringer med programmet, og kan
> fortælle hvor sikkert + stabilt det er? Og hvilke øvrige
> funktioner det har? Man kan ikke opsætte det til at afsende med
> eens eget mobilnummer, vel?

mit indtryk er at programmet er fyldt med småfejl samt at det ikke
altid er så glad for at afsende beskeder overhovedet...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt