MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
virtuel hukommelse prob.
Fra : hirikili.

Dato : 20-03-02 14:48

hej i gruppen .
jeg har fået et skilt der kommer op når jeg slukker for min comp. win xp pro
..dk der siger at min virtuel hukommelse er for lille og at den derfor vil
gøre den større , men hver jeg lukker ned kommer samme skilt igen , jeg gik
derfor ind og ændrede den manuelt , men stadig samme resultat ?????? den
skriver anbefalet 382 og det hævede jeg til 500 mb og max til 900 men uden
resultat

Fra : DonE

Dato : 20-03-02 16:19

Hej.
Jeg havde det samme problem hvor jeg også ændrede den manuelt
min har jeg sat til 512 - 512 størrelse ved start og max. størrelse
Det hjalp mig.
/DonE

Fra : hirikili.

Dato : 20-03-02 16:59

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg havde det samme problem hvor jeg også ændrede den manuelt
> min har jeg sat til 512 - 512 størrelse ved start og max. størrelse

Det virker desværre ikke her , men det var da forsøget værd , når der lukkes
ned kommer der 2 ping lyde lige efter hinanden når skiltet har stået der
lidt , HVAD sker der ved at køre uden sidefil ??????