MS Windows
briani 27239
WinXP pro Genstarter når jeg lukker ned og~
Fra : MD

Dato : 20-03-02 13:27

Hej NG.

Jeg har lige installeret WinXP Pro på min fars maskine, og det kører bare
der'u'a. Men - når jeg vil lukke ned og vælger Luk - så genstarter
maskinen?! Hvad kan det skyldes?

Når jeg vil på internettet (han bruger modem) så trykker jeg på IE og så
kommer dialogvinduet med opkald frem, men der står en helt forkert kode i
rubrikken for adganskode - hvordan får jeg den væk, og erstattet den med den
rigtige?

Jeg kører selv med XP Pro (og med W98se - just in case) og jeg har slet ikke
haft de samme problemer som ham.

Hans maskine er en 1000Mhz 256 Ram, ret ny og OK maskine.

Håber en af Jer kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

MD

Skriv gerne direkte til mig
dalmose@idraet.dk

Fra : Gjøl

Dato : 20-03-02 13:35

"MD" <dalmose@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg har lige installeret WinXP Pro på min fars maskine, og det kører bare
> der'u'a. Men - når jeg vil lukke ned og vælger Luk - så genstarter
> maskinen?! Hvad kan det skyldes?

Har du sat den rigtigt i PMA, Power Down Automatic

Fra : alice_trauelsen

Dato : 20-03-02 14:02

Hej MD
Hvad angår at lukke ned. Gå ind i kontrolpanelet. Under Ydelser og
vedligholdelse. Strømstyring. Egenskaber og fanebladet APM. Her aktivere
du advanceret strømstyring. Og VOLA du kan nu lukke din maskine ned.

Mange hilsner
Farmor Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Klitgaard

Dato : 20-03-02 14:06

> [...]

> rubrikken for adganskode - hvordan får jeg den væk, og erstattet den med

Xp sætter nogle ekstra prikker på for at skjule hvor lang adgangskoden er.
Den rigtige står "bagved",

--
....Klitgaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-02 18:55

Hvis han har ezcd 5 så afinstaller TakeTwo og hent opdatering til 5.1
hos Roxio.

Fra : MD

Dato : 21-03-02 11:33

Hej NG.

Jeg har ikke fanebladet PMA, da ACPI er aktiveret i min BIOS. Hvis jeg
deaktiverer den, kan jeg slet ikke åbne WinXP pro!!!?

Jeg har også to forskellige indstillinger til ACPI, men hvad er forskellen??
Den ene hedder noget med STR 3, og den anden som den står på lige nu kan jeg
ikke huske...?!

Den vil stadig ikke lukke ned, så I må meget gerne hjælpe.

På forhånd tak

MD.