hjælp min 3210
Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 20-03-02 09:15

For et par dage siden tabte jeg min 3210, og siden har den været dårlig.
Den
taber antennesignalet lige pludselig og smider forbindelsen. Hvad kan der
være galt? Hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg har prøvet et andet simkort og batteri (ikke at jeg troede det ville
hjælpe, det var bare et forsøg) men det gav som forventet ingen forbedring.

Gode forslag og erfaringer modtages med glæde.

Undskyld hvis dette emne har været oppe tidligere. men jeg er ny i gruppen
og har ikke kunnet finde en passende tråd.

--
Kasper Thor

Remove DELETESPAMFILTER from my email-address if you want to reach me!

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 20-03-02 11:39

Du skal nok have en ny antenne.... Tapperne, der holder den på plads og
sørger for kontakten til printet, er knækket af og så mister den muligvis
forbindelsen....