MS Windows
briani 27239
Win2000 opstart
Fra : Klitgaard

Dato : 20-03-02 03:58

Hey.

Har et lille problem. Jeg kommer fint ind i windows, processlinjen og ikonerne
ved uret kommer også frem med det samme.
Problemet er at konerne på skrivebordet tager laaaang tid om at komme frem.. En
30-40 sekunder varer det.

I den tid kan jeg godt rode rundt i startmenuen osv, men hvis jeg starter et
program, dukker det først op når de 30 sek. er gået og
skrivebordsikonerne er klar.

Jeg har prøvet at fjerne alle opstartsprogrammer via msconfig, men det hjalp
ikke. Nogen gode forslag?

--
....Klitgaard

Fra : Madsen

Dato : 20-03-02 19:36

Klitgaard skrev:

> Problemet er at konerne på skrivebordet tager laaaang tid om at
> komme frem..

Hvor har du fået fat i dem henne? Jeg kunne også godt bruge nogle
koner på mit skrivebord.

(Undskyld, men det var stærkere end mig! :)

Madsen.

Fra : Klitgaard

Dato : 20-03-02 21:39

> Hvor har du fået fat i dem henne? Jeg kunne også godt bruge nogle
> koner på mit skrivebord.

http://www.desktopgirls.com Jeg så min stavefejl lige efter jeg havde
sendt indlægget men nænnede ikke at rette det.

--
....Klitgaard

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-03-02 21:56

20 Mar 2002 18:35:37 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor har du fået fat i dem henne? Jeg kunne også godt bruge nogle
>koner på mit skrivebord.

Google er din ven: søg på wife.exe (eller wife.zip), download,
installer, reboot, og du har wife.cpl i kontrolpanel. Kan konfigureres
efter behag. Eller download fra og få mere information på

http://home1.stofanet.dk/pelo/wincom.html

hilsen pl

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 03:21

Peter Loumann skrev:

> Google er din ven: søg på wife.exe (eller wife.zip), download,
> installer, reboot, og du har wife.cpl i kontrolpanel.

Hmm, tror jeg foretrækker den ægte vare, men smart nok :)

Madsen.