"Intel wireless gateway" og Stofanet
Fra : Torben Østergård

Dato : 20-03-02 00:29

Jeg har købt mig sådan en dims, så jeg skulle kunne være trådløs med min
bærbare. Jeg er tilkoblet stofanet, hvor man skal logge på for at være
on-line. Hvordan indstiller man "dimsen" til at logge på ? Efter at have
kørt installeringsprogrammet igennem, viser den nemlig at der ikke er
forbindelse "udaf", og det forestiller jeg mig altså er fordi der skal
logges på !? Hints ?

På forhånd tak/Torben

Fra : Torben Østergård

Dato : 20-03-02 08:28

Sorry, problemet er løst - jeg skulle ikke indtaste pw mv. i setup'en.

Torben