Kommentar vedrørende Nokia
Fra : MHJ

Dato : 19-03-02 22:43

Hej.

Som ejer af mange Nokia telefoner gennem tiderne er det med undren at jeg må
konstatere at de er ved at falde af på den.

Jeg anskaffede en 6310'er for noget tid siden i det jeg mente at Nokia var
bedst og den Ericsson T39'er (jeg i et tilfælde af alkoholforgiftning havde
skiftet min 6210'er ud med) ikke levede op til forventningerne.

Det jeg bruger telefonen mest til er at koble op til Inet og Firmanet. Dette
har 6310'eren temmeligt voldsomme problemer med når der køres med Win2K.
Dette problem er erkendt af Nokia i installationssoftwaren og på deres
hjemmeside. Det der ikke er erkendt er at det er ikke i alle installationer
at denne update afhjælper problemet. På mange installationer vil man ikke
være i stand til at installere irda-modemmet.

Jeg har forelagt dette for Nokia i DK/FIN/UK/US og det eneste svar jeg har
modtaget er at anskaffe et Bluetoothcard til den bærbare - kundeservice !!

Problemet kan dog løses med en 3. parts ircomm-updatering.

HVORFOR laver Nokia ikke denne? Jeg er harm over den behandling. Har
ligefrem været nødsaget til at pille 39T'eren op af skuffen igen. Den virker
bedre end 6310'eren til det jeg skal bruge den til.

Er der andre der er stødt på samme problemstilling?

MVH
Morten Jensen -
(nogen der har en 6210'er til salg?)