Navn på "artist" og så titel.
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-03-02 22:34

Hej gruppe

For et par år siden var der et totalt populært nummer hvor omkvædet var "
Baby im knock knock knocking - knocking on the back of your door"

Det var et dance-agtigt nr. og med kvindelig vokal.

Nogen der kan huske titlen og artist?

--

Mvh. Simon Pedersn

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 22:37

In dk.kultur.musik, Simon H. Pedersen wrote:

> [...]
>Baby im knock knock knocking - knocking on the back of your door"
>
>Det var et dance-agtigt nr. og med kvindelig vokal.

Min søster siger at det måske er Doublevision...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-03-02 22:39

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote in

> Min søster siger at det måske er Doublevision...

Din søster er hermed i min aftenbøn

Sig mange tak til hende.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-03-02 22:59

> Din søster er hermed i min aftenbøn

Det _er_ Double Vision. Mener den er fra en 93-95 stykker.

Mardia lavede dog en cover af den sidste år. Den udkom omkring Maj.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-03-02 07:14

>Din søster er hermed i min aftenbøn
>
>Sig mange tak til hende.

Skal jeg nok

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Guess

Dato : 20-03-02 14:48

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote in

> Din søster er hermed i min aftenbøn
>
> Sig mange tak til hende.

Jamen det var da så lidt Skulle det være en anden gang...

/Guess (søster)