Ang. sild i Nørresundby.
Fra : Roto Ton

Dato : 19-03-02 18:32

Jeg har aldrig prøvet at fange sild, så hvis der er en der kunne forklare
mig hvordan man får fat på dem ?

Er det bare med et blink og silde-forfang ?
Skal der madding på ?

På forhånd tak.

Fra : Thomas

Dato : 19-03-02 21:35

Du skal blot sætte et blink for enden af et sildeforfang og håbe på bid.
Madding behøves ikke.

/Thomas

Fra : Roto Ton

Dato : 20-03-02 00:04

"Thomas" <thomashelene@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal blot sætte et blink for enden af et sildeforfang og håbe på bid.
> Madding behøves ikke.
>
> /Thomas

Mange Tak... Det vil jeg så prøve på lørdag formiddag.

Mvh Roto Ton

Fra : holst

Dato : 21-03-02 10:13

"Roto Ton" <roto_ton@dr.com> wrote in message
> Mange Tak... Det vil jeg så prøve på lørdag formiddag.

Personligt tror jeg at der er bedre muligheder for sild lørdag aften/nat.
Personligt har jeg aldrig været for heldig ang. sild allerede om formiddagen

Er der overhovedet nogen der har gode erfaringer med sild allerede om
formiddagen?

mvh. Holst

Fra : Enrico

Dato : 21-03-02 06:18

Ja, prøv at invitere på en drink osv. Så kan det være, de bider på

Hilsen Enrico

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 21-03-02 10:25

Hvordan er sildene i det nordjyske? Er de store og fede og røgede?

mvh

Erik Breum Petersen