Opsætning af Macfile under Windows NT 4.0
Fra : Lars Hult

Dato : 19-03-02 18:27

Hej

Jeg ville gerne share et NT 4.0 drev så det kan læses fra en Mac.
Jeg har oprettet den service som skal køre og kan finde ikonet Macfile under
kontrolpanelet.
Men jeg kan ikke hitte hvor jeg fortæller Macfile hvilke drev der skal
deles.

Jeg har prøvet at dele drev via stifinder men det ændrer ikke noget under
Macfile.
Hvad skal der til ??????

hilsen Lars

Fra : Lars Hult

Dato : 19-03-02 18:38

> Jeg har prøvet at dele drev via stifinder men det ændrer ikke noget under
> Macfile.
> Hvad skal der til ??????

Jeg fandt flg. link, mon ikke det er det der skal til.?

http://www.macwindows.com/tutwinnt.html

hilsen Lars

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-02 22:13

> Jeg har prøvet at dele drev via stifinder men det ændrer ikke noget under
> Macfile.
> Hvad skal der til ??????

Start -> Run... -> WinFile.exe

(ja, det er en MEGET gammel applikation, der har overlevet alt for længe -
men yderst til højre finder du en menu, der hedder "MacFile" - her kan du
sætte det op

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email